لژیونر فوتسال کشورمان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود

سپهر محمدی دروازه بان لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان از اوایل هفته آینده در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل آن که درگیر رقابت‌های لیگ برتر روسیه است، هنوز موفق نشده در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کند. به گفته این بازیکن، قرار است از اوایل هفته آینده خود را به اردوی تیم ملی رسانده تا در کنار سایر بازیکنان آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا شود.


بیشتر بخوانید: «کرونا» باعث به تعویق افتادن فوتسال جام ملت‌های آسیا می‌شود؟


لیگ برتر روسیه به خاطر آن که تیم ملی این کشور درگیر رقابت‌های جام ملت‌های اروپا می‌باشد، تعطیل شده و این فرصت بسیار خوبی برای محمدی است که با آمادگی بالایی خود را به اردوی تیم ملی برساند.

سپهر محمدی سابقه ۸ سال حضور در تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان را در کارنامه خود دارد. او در اوایل نیم فصل اول لیگ برتر با پیشنهاد تیم گازپروم روسیه مواجه شد و پس از توافقاتی که با مسئولان این باشگاه به دست اورد تصمیم گرفت از تیم گیتی پنسد جدا شده و به لیگ روسیه بپیوندد. او پس از صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه گیتی پسند انجام داد و در نهایت پس از ۸ سال حضور از این تیم جدا شد و به لیگ روسیه رفت.

روس‌ها از قدرت‌های فوتسال دنیا به شمار می‌روند. به طوری که تیم ملی این کشور هم اکنون در رنکینگ جهانی در رده چهارم جهان قرار دارد و همین جایگاه این تیم نشان می‌دهد که سپهر محمدی در یکی از بالاترین و با کیفیت‌ترین سطح فوتسال جهان بازی می‌کند. همچنین آمادگی بالای محمدی در لیگ روسیه می‌تواند به تیم ملی ما رد مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار است کمتر از یک ماه دیگر برگزار شود، بسیار کمک کند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده مرحله اول تمرینات تیم ملی فوتسال امروز به پایان رسید و ملی پوشان پس از ۲ روز استراحت از روز پنجشنبه مرحله دوم تمرینات خود را آغاز می‌کنند.


بیشتر بخوانید: شمس: صانعی از بین مربیان بدنساز و دروازه بان فقط یک نفر را می‌توانست به تایلند بیاورد/ عراق از نظر فنی هیچ کمکی به ما نمی‌کند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار