حوزه سلامت، آموزش و پرورش و امنیت سه اصل مهم صدا و سیما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران ،گفت: اگر نتوانیم در حوزه سلامت و بهداشت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنیم، نمی‌توانیم نقش فعالی در توسعه جامعه داشته باشیم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل نقش بسزایی در سلامت مازندران دارد و سازمان صدا و سیما تمام تلاش خود را برای همکاری با دانشگاه در برنامه‌های سلامت، پیشگیری و فرهنگ سازی انجام خواهد داد.

مدیر کل صدا وسیما مرکز مازندران با بیان اینکه صدا و سیمای مازندران از پزشکان با تجربه و اساتید برجسته این دانشگاه در برنامه‌های پزشکی بهره می‌برد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل نخستین دانشگاه شمال کشور بوده و قدمت بالایی دارد که دارای پزشکان و اساتید عالی رتبه‌ای در مازندران است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه شاخص‌های مهم و اخبار دانشگاه را قطعا پوشش خواهیم داد، گفت: در برنامه‌های کاکرون، بوردکا، صواحی، ورزش، جزر و مد و دیگربرنامه‌های تولید شده که از برنامه‌های پر مخاطب و موفق صدا و سیما است، از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل در راستای پیشگیری استفاده خواهیم کرد.

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خواستار تعامل بیش از گذشته سازمان صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی بابل در انتشار اخبار و گزارش‌های تولیدی از دانشگاه شد و گفت: صدا و سیما می‌تواند از حضور اعضای هیات علمی در برنامه‌های پزشکی و پیشگیری از بیماریها، پوشش همایش‌های بهداشتی، درمانی و پژوهشی، بهره مندی از اساتید و دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، تهیه گزارش‌های ویژه از سوژه‌های خاص، ضبط برنامه‌های ویژه انتخابات و تریبون آزاد و برنامه‌های محلی از پتانسیل بالای دانشگاه بهره گیرد.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.