برگزاری مانور اصلاح شبکه‌های برق در فریدونکنار

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از اجرای مانور اصلاح شبکه‌های برق با رویکرد پدافندی با حضور ۸۰ سیمبان فعال از ۱۲ شهرستان در فریدونکنار خبر داد.

رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در فریدونکنار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: مانور اصلاح شبکه‌های برق با رویکرد پدافندی با حضور ۸۰ سیمبان فعال از ۱۲ شهرستان شامل ۱۷ اکیپ عملیاتی برای اصلاح  یکهزار و ۱۰۰ متر از شبکه فشار متوسط روستایی در بخش دهفری شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

او با بیان اینکه در ۱۰ ماهه امسال ۱۳۵ کیلومتر از شبکه فشار متوسط استان مقاوم سازی شده است، افزود: با توجه به اینکه شبکه‌های توزیع برق هوایی بوده و در شرایط جوی گرم وسرد آسیب می‌بیند، این عملیات‌ها مورد نیاز است.

غفاری با تاکید بر اینکه در فصل‌های تابستان و ایام تعطیل پیک مصرف برق در استان تا ۲.۵ برابر افزایش می‌یابد، گفت: برخی شبکه‌های موجود نیازمند سرویس تعمیرات و نگهداری است و در همین راستا در ۱۸ امور شرکت توزیع استان، مانور‌های آنلاین انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی برای عبور از زمستان امسال داشتیم، گفت: با توجه به عملیات‌های پدافندی اجرایی برای تابستان امسال نیز آماده ایم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار