اجرای ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی در سراسر کشور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز در آیین ریل گذاری راه آهن اردبیل ـ میانه گفت: افتخار هر کشور و هر دولتی سازندگی و تقویت زیرساخت‌ها است و هر سازندگی بارقه امیدی برای مردم محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه زحمات مهندسان و پیمانکاران در پروژه راه آهن اردبیل ستودنی است، افزود: با توجه به تامین مالی مناسب و انتخاب پیمانکار روسازی تا ۲۰ روز آینده به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه در کمتر از یک سال خواهیم بود.

اسلامی با بیان اینکه امروز ما شاهد برکات انقلاب اسلامی و رشادت و جهاد شهدا هستیم، گفت: شهدای ما به ویژه سردار قاسم سلیمانی الگوی وارسته رشادت هستند و توانست به دنیا مدعیان آزادی و صلح که در واقع جنایتکارند را به دنیا معرفی کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید به اینکه امروز ما شاکر خداوند متعال از دستاورد‌های انقلاب هستیم، افزود: تمام ترفند‌ها و فتنه‌های دشمنان برای ضربه به نظام محکوم به شکست شده و سازندگی و رشد و شکوفایی در عرصه‌های مختلف قابل لمس است.

اسلامی گفت: جریان سازندگی در کشور به رغم تمام محدودیت‌ها برقرار است و تلاش بر این بوده از توقف پروژه‌ها جلوگیری کنیم؛ نمونه آن الگوی موفق تامین مالی از طریق فاینانس داخلی برای راه آهن اردبیل است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سراسر کشور ۱۴ هزار کیلومتر خط ریلی اجرا می‌شود گفت: به همین میزان در حال مطالعه هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار