کمک به نیازمندان استان مرکزی با اشتغال پایدار

پارک علم و فناوری و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کمک به نیازمندان استان مرکزی با اشتغال پایداربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پارک علم و فناوری استان مرکزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با هدف توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در حوزه مشاغل نوین، نوآورانه و دانش بنیان با استفاده از ظرفیت‌های حمایتی و تخصصی تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کردند.

  قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در حاشیه این مراسم در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد بستر اشتغال زایی فناورانه و نوآورانه پایدار برای مددجویان کمیته امداد است.

موسی نژاد افزود: مخاطبین کمیته امداد امام خمینی (ره) از اقشار گوناگون هستند و شناسایی مددجویان توانمند و ایده پرداز و معرفی به مرکز رشد در جهت راه اندازی کسب و کار‌های نوین و دانش محور از برنامه‌های این تفاهم نامه است.

او اضافه کرد: کار کردن گروهی نیازمند آموزش است و همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری رویداد‌های استعدادیابی و کارآفرینی برای مددجویان در توانمندسازی آن‌ها نقش مؤثری دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تعریف بسته‌های حمایتی در قالب تسهیلات و یا حمایت‌های بلا عوض بستر‌های لازم را به منظور کاهش ضریب مشکلات در مسیر توانمندی فراهم می‌کند.

آموزش اولین گام در توانمندی است

محمد رفیعی، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی هم گفت: آموزش اولین گام در توانمندی است و پارک علم و فن آوری استان مرکزی آماده هم افزایی و تعامل با کمیته امداد به عنوان نهادی در خدمت محرومان به منظور کارآفرینی و فراهم نمودن شرایط بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و فن آوری برای اقشار کم بضاعت است.

رفیعی افزود: فراهم آوردن امکان پذیرش هسته‌های فن آور از بین مددجویان مستعد، فراهم آوردن بررسی درخواست مددجویان مستعد برای ورود به مرکز رشدو انجام خدمات آموزشی و تحقیقاتی از برنامه‌های پارک علم و فن آوری برای مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.