بر اساس رنکیگ جهانی؛

سردار آزمون بهترین مهاجم و منصوریان برترین مربی ایرانی

طبق تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان سردار آزمون برترین مهاجم و منصوریان برترین مربی فوتبال کشورمان لقب گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه با سه پله سقوط نسبت به رده بندی پیشین در رتبه ۷۰ جهان قرار گرفت، با این وجود همانند رده بندی قبل، بهترین مهاجم ایران لقب گرفت.

پس از آزمون، ارسلان مطهری مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران با صعود ۱۰۳ پله‌ای و قرار گرفتن در رتبه ۱۱۳ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد و علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، بدون تغییر نسبت به رده بندی قبل همچنان در رتبه ۲۶۸ جهان و سوم ایران جای گرفت.

در سطح جهان نیز جایگاه ۵ مهاجم برتر جهان تغییری نداشته و لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۴۶۳۳ امتیاز و در رتبه نخست جای گرفت و حمداله مهاجم النصر و لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب در رده دوم و سوم جهان قرار گرفتند.

در بخش مربیان نیز علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن با وجود سقوط ۲ پله‌ای در رتبه ۲۱۸ جهان و نخست ایران ایستاد. پس از او امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان با ۴۱ پله صعود در رتبه ۳۷۳ جهان و دوم ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با ۴ پله نزول در رتبه ۴۲۵ جهان و سوم ایران جای گرفتند.

در این رتبه بندی جایگاه ۶ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا و گایاردو سرمربی ریور پلاته در جای دوم و سوم قرار دارند.


بيشتر بخوانيد: استراماچونی بالاتر از کالدرون قرار گرفت/ منصوریان در صدر مربیان ایرانی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار