بازیگر فیلم «پدران» در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلمنامه این اثر از چارچوب سینمایی برخوردار است

کیوان پرمر گفت: فیلمنامه فیلم «پدران» به شدت قوی و از چارچوب سینمایی برخوردار است.

کیوان پرمر یکی از بازیگران اصلی فیلم «پدران» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره علت‌ همکاری خود با این‌ پروژه گفت: پیش زمینه همکاری من با تهیه کننده و کارگردان از فعالیت در بخش فیلم کوتاه شکل گرفت و بازی در «پدران» اولین تجربه مهم در جایگاه یکی از نقش‌های اصلی است.

وی در خصوص جذابیت‌های فیلم «پدران» بیان‌کرد: اسم فیلم، «پدران» است، اما زمانی که فیلمنامه را خواندم به نظرم رسید این اثر بیشتر درباره پسران است؛ یعنی اتفاقی که فیلمنامه رقم می‌زند بین پسران خانواده‌ها رخ می‌دهد و به پدرانشان کشیده می‌شود. البته با وجود اینکه کارگردان حرف مرا تایید کرد اما گفت پدرها این جریان را به راه می‌اندازند. فیلمنامه این اثر به شدت قوی و از چارچوب سینمایی برخوردار است.

او با اشاره به اینکه موضوع خانواده در این فیلم بسیار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: قصه و آدم‌های قصه ما در جامعه کنونی زیاد به چشم می‌خورد و از آنجایی که اتفاقی سنتی و خانوادگی است می‌تواند در همه جای کشور رخ دهد.

این‌ بازیگر گفت: سالم صلواتی از آنجایی که کارگردان خوبی در زمینه فیلم کوتاه هم بود و اهل واکاوی و گپ و گفت است، تولید کاملا حرفه‌ای و جدی پیش رفت و برای رسیدن به نقطه درست و منطقی از انجام هر کاری فروگذار نبود. دیگر بازیگران و عوامل اثر همگی از حرفه‌ای‌های سینما هستند و در فضایی بی‌حاشیه تولید «پدران» انجام شد.

او در ادامه در خصوص وضعیت فیلم کوتاه اظهار داشت: عرصه فیلم کوتاه برای من به شدت اهمیت دارد، پروسه تمرین و رسیدن به نقش در مدت زمان کوتاه یک بازیگر را پخته و پرداخته می‌کند.

این بازیگر خاطرنشان کرد: در فیلم کوتاه به جرات می‌توانم بگویم به اندازه کارگردان در فیلم و فیلمنامه دخیل می‌شویم، چون کارگردان زمانی که به بازیگر اعتماد می‌کند دستش را آنقدر باز می‌گذارد تا خلاقیت‌ها و بداهه‌های خود را نشان دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.