۵۵۸ واحد تولیدی تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: ۵۵۸ واحد تولیدی تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

 بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در دویست و سیزدهمین جلسه ستاد کارگروه تسهیل  و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: ۲۶ طرح از صنعت و معدن با رقم ۱۸۰ میلیارد تومان و ۳۵ طرح با رقم بیش از ۹ میلیارد تومان از جهاد کشاورزی و در مجموه ۶۱ طرح با رقم ۱۹۰ میلیارد تومان مصوب شد.

او با اشاره به بررسی مشکلات ۵ واحد تولیدثی در این جلسه افزود: در خصوص بند الف تبصره ۱۸ از ۵۶۰ میلیارد تومان که سهم استان است بیش از ۶۰ درصد آن جذب شده است.

اسودی تصریح کرد: امسال سقفی برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی وجود ندارد و باید تلاش شود تا منابع بانکی در جهت ایجاد سرمایه در گردش برای واحد‌ها و بازسازی و وسازی جذب شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: ۵۵۸ واحد تولیدی تاکنون در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند.

او افزود: پرداخت تسهیلات برای ۱۱۲ واحد از صنعت و معدن و ۲۲۴ واحد از جهاد کشاورزی و در مجموع ۳۳۶ طرح با رقم ۵۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بانک‌ها بررسی می‌شود.

اسودی تصریح کرد: بانک‌ها تاکنون تسهیلات ۷۳ طرح از صنعت و معدن با رقم ۶۶۰ میلیارد تومان و ۷۱ طرح از جهاد کشاورزی با رقم ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۴۴ طرح با رقم ۶۸۶ میلیارد تومان پرداخت کرده اند که از این جهت در کشور رتبه دوم را داریم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار