مطهری: یکی از زیباترین دربی‌های یک دهه اخیر را شاهد خواهیم بود

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شهرآورد ۹۲ یکی از زیباترین دربی‌های یک دهه اخیر است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص دربی تهران بیان کرد: پیش بینی می‌کنم دربی جذابی از آب در بیاید. البته کادر فنی جدید پرسپولیس حدود ۳ هفته است که کار خود را با باشگاه بزرگ پرسپولیس آغاز کرده است.

امیدوارم دربی پر گلی را شاهد باشیم

او افزود: شرایط استقلال خوب است و امیدوارم دربی پر گلی را شاهد باشیم. البته پر گل بودن دربی بستگی به نحوه بازی تیم‌ها و همچنین استراتژی آنها دارد.  البته جریان بازی و نحوه بازی استقلال هم مهم است امیدوارم ایده‌های خودمان را بتوانیم اجرا کنیم.

مطهری: یکی از زیباترین دربی‌های یک دهه اخیر را شاهد خواهیم بود/ دوست دارم دیاباته مقابل ما بازی کند

تمرینات را به سختی انجام می‌دهیم

مطهری همچنین در مورد نتیجه دربی بیان کرد: همانطور که در بازی قبلی نشان دادیم، در مرحله اول می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.   با توجه به وقت کمی که داشتیم و بارش‌هایی که در تهران اتفاق افتاد کمی اذیت شدیم. فوتبال غیر قابل پیش بینی است. مخصوصا دربی که فضای خاص خود را دارد. من هم به عنوان بازیکن این فضا را تجربه کرده ام. باید از احساسات بیش از حد فاصله گرفت تا نتیجه بگیریم.

کیفیت زمین تمرین پرسپولیس حال ما را خراب کرد

او همچنین در مورد کیفیت پایین زمین تمرین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: مجموعه باشگاه و شخص انصاری فرد برای بهتر کردن شرایط تیم زحمت کشیدند. کار ما واقعا هم روی زمین است و از روز اول هم تمرینات را در زمین انجام دادیم. وقتی زمین را دیدم حالم خراب شد.

دوست دارم دیاباته مقابل ما بازی کند

مطهری درباره غیبت احتمالی شیخ دیاباته مهاجم استقلال در دربی عنوان کرد: دیاباته بازیکن توانمند و خوبی است و دوست دارم او مقابل ما بازی کند و به جذابیت بازی کمک می‌کند. هواداران ما هم خوشحال می‌شوند او را در بازی ببینند. در رسانه‌ها خواندم که دیاباته به بازی نمی‌رسد. برای همه بازیکنان مصدوم آرزوی سلامتی می‌کنم.

او در مورد غیبت شجاع خلیل زاده در دربی بیان کرد: تیم ما ۴ مدافع خیلی خوب دارد و ۳ نفر آن‌ها سرشناس‌تر هستند. سید جلال حسینی کاپیتان و بزرگ تیم، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و بازیکن جوانی مانند احسان حسینی همگی مدافعان خوب ما هستند. همه بازیکنان برای ما ارزشمند هستند. اگر شجاع نباشد، کنعانی زادگان را داریم. همه بازیکنان ما خوب و جنگنده هستند.

مدل بازی شجاع اخطار به بار می‌آورد

او افزود: چیزی که به ما انرژی داد این بود که بازیکنان پرسپولیس توانمند و تاکتیک پذیر هستند. شجاع بازیکن توانمندی است و با تمام انرژی بازی می‌کند. مدل بازی شجاع اخطار به بار می‌آورد.

استوکس در لیست ۱۸ نفره دربی خواهد بود

او در مورد حضور اوساگونا و استوکس در پرسپولیس گفت: استوکس و اوساگونا با فضای فوتبال ما آشنایی دارند. اوساگونا در ذوب آهن و استوکس در تراکتور توانایی خود را نشان داده اند. استوکس همچنان کار دارد، اما اوساگونا جلوتر است. در هفته‌های بعدی استوکس می‌تواند بازی کند و در لیست ۱۸ نفره دربی هم هست.

مجیدی و گل محمدی عطش گل دارند

او در مورد تقابل مجیدی و یحیی در دربی بیان کرد: ما مربیان بسیار خوبی داریم. استراماچونی برای استقلال، برانکو و کالدون برای پرسپولیس زحمت کشیدند و نتایج خوبی گرفتند. من وارد جزئیات رفتار بازیکنان با کالدرون نمی‌شوم. همه بازیکنان موظف هستند به کادر احترام بگذارند. از مربیان قبلی تیم تشکر می‌کنم و باید راه آنها را ادامه دهیم.  

او افزود: مربیان جوان خوبی داریم. یحیی ثابت کرده که توانایی فنی بالایی دارد و تاثیرگذار است. مجیدی جوان و قابل احترام است. امیدوارم تقابل زیبایی باشد تا طبق فلسفه فوتبال از آن لذت ببریم. فوتبال جای تسویه حساب نیست. حس می‌کنم فوتبال جذابی را شاهد خواهیم بود چرا که هر دو مربی عطش گلزنی دارند. احساس می‌کنم یکی از زیباترین دربی‌ها در دو دهه اخیر شاهد باشیم.

مطهری: یکی از زیباترین دربی‌های یک دهه اخیر را شاهد خواهیم بود/ دوست دارم دیاباته مقابل پرسپولیس بازی کند

داوران دربی باید شجاع باشند

مطهری در مورد قضاوت بیژن حیدری در دربی بیان کرد: داور‌ها انسان‌های نجیب و پاک هستند. از داور‌ها می‌خواهم در دربی شجاعت داشته باشند. امیدوارم دارو‌ها تحت تاثیر جو و هواداران فوتبال نباشند.

بازیکنان پرسپولیس هنوز از پارسال طلب دارند

او اظهار کرد: دو روز مانده به دربی در مورد مطالبات معوقه رسانه‌ها صحبت می‌کنند که کار درستی نیست. تا جایی که اطلاع دارم بازیکنان پرسپولیس پول پارسال را هنوز نگرفته اند. من در جریان ریز جزئیات نیستم، اما می‌دانم بازیکنان ما ۱۰ تا ۳۰ درصد طلب دارند. دریافتی بازیکنان ما تنها ۳۰ درصد است.

کادر یحیی یک ریال دریافتی نداشته است

مطهری گفت: کادر فنی جدید یک ریالی دریافتی نداشته است. با این حال سعی مجموعه باشگاه این است تا قبل از دربی بازیکنان شارژ مالی شوند تا بدون دغدغه بازی کنند.


بیشتر بخوانید: دربی پرسپولیس - استقلال/ فرهاد مجیدی با ۵ غایب در شهرآورد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار