فرماندار حمیدیه:

اولین مرکز آموزش و توانبخشی معلولان پسر بالای ۱۴ سال افتتاح شد

فرماندار شهرستان حمیدیه از افتتاح اولین مرکز آموزش و توانبخشی معلولان پسر بالای ۱۴ سال سپهر در این شهرستان خبر داد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: معلولان یکی از اقشار جامعه هستند که تامین نیاز‌های آن‌ها امری ضروری است و نباید تامین امکانات مختلف از جمله امکانات آموزشی آن‌ها با سایر افراد جامعه تفاوت داشته باشد.

او افزود: به همین منظور، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، اولین مرکز آموزش و توانبخشی معلولان پسر بالای ۱۴ سال سپهر با حضور مسئولان حمیدیه در این شهرستان افتتاح شد.

هاشمی هدف از راه اندازی و افتتاح این مرکز را رشد توانمندی‌های مددجویان کم توان ذهنی، جبران ناتوانی‌ها و نواقص شناختی، حرکتی، اجتماعی، از طریق فعالیت‌های حرفه‌ای و فراهم آوردن امکان ادغام مدد جویان مبتلا به ناتوان‌های هوش در جامعه عنوان کرد.

فرماندار شهرستان حمیدیه اظهار داشت: کار درمانی، موسیقی درمانی، فیزیو تراپی، آموزش مهارت‌های خودباوری و مهارت‌های روز مره زندگی، آموزش رفتار و برخورد‌های مناسب اجتماعی، ارائه سرویس ایاب و ذهاب، برگزاری‌های اردو‌های تفریحی و فرهنگی، ارائه میان وعده و غذای گرم و پر کردن اوقات فراغت از جمله فعالیت‌ها و خدمات ارائه شونده به معلولان حاضر در مرکز آموزش و توانبخشی معلولان پسر بالای ۱۴ سال سپهر به شمار می‌روند.

براساس این گزارش؛ افتتاح مرکز آموزش و توانبخشی معلولان سپهر برای۳ خانواده اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.