افتتاح طرح‌های عمرانی در سپیدان

چهار طرح عمرانی در شهرستان سپیدان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درمانگاه شهدای تامین اجتماعی سپیدان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و زیربنای دو هزار و ۱۷۰ مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

با افتتاح این مرکز به بیش از ۴۵ هزار بیمه شده زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهرستان سپیدان خدمات درمانی رایگان پزشکی عمومی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، مراقبین سلامت و مامایی بهره مند می‌شوند.

منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در مراسم افتتاح درمانگاه شهدای تامین اجتماعی سپیدان گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش از ۳۰۰ درمانگاه و حدود ۸۰ بیمارستان در کشور دارد.

همچنین آموزشگاه ابتدایی ۶ کلاسه سید جمال الدین اسدآبادی روستای سرتلی با اعتباری افزون بر ۸۸۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت هزار متر و زیر بنای ۶۳۷ متر مربع در دوطبقه افتتاح شد.

ساختمان اداری و مرکز تحقیقات زیست محیطی اداره محیط زیست سپیدان با زیربنای ۳۹۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و بند سنگی بتنی حوزه آبخیز چیکان و مرزیان در روستای دره همیانه با هدف کنترل سیلاب و تغذیه مصنوعی با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی بود که در دو بخش مرکزی و همایجان شهرستان سپیدان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.