در جلسه حزب ندای ایرانیان مطرح شد؛

تاکید بر شرکت در انتخابات مجلس ۹۸ با تمام توان

در جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان عنوان شد: انتقاد‌ها از روند برگزاری انتخابات کم نیست، ولی پشت کردن به صندوق‌های رای محکوم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

تاکید بر شرکت در انتخابات مجلس ۹۸ با تمام توانبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه شورای مرکزی این حزب با دستور بررسی انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست مجید فراهانی و با حضور صادق خرازی دبیرکل حزب ندا و اعضای شورای مرکزی در دفتر حزب ندای ایرانیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سعید نورمحمدی نماینده حزب ندای ایرانیان در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گزارش مبسوطی از مباحث مطرح شده در این جلسه این شورا ارائه داد.

در ادامه جلسه شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان مطرح شد: انتقاد‌ها از روند برگزاری انتخابات کم نیست، ولی پشت کردن به صندوق‌های رای از دید ما محکوم است و با تمام توان در انتخابات شرکت خواهیم کرد. همان گونه که در بیانیه راهبردی حزب ندای ایرانیان تاکید کردیم، همچنان صندوق رأی را بهترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای اصلاحات می­دانیم و با صندوق رای قهر نخواهیم کرد.

اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کردند: تشکیل مجلسی کارآمد، متخصص و سالم از منظر اقتصادی می­‌تواند به بهبود وضعیت کشور کمک کند. اولویت حزب ندای ایرانیان جلب مشارکت مردم، حمایت از کاندید‌های جوان، حزبی و متخصص خواهد بود. انتخابات عرصه حضور اصلاح طلبانه در صحنه است و نمیتوان نسبت به تشکیل مجلس شورای اسلامی بی مسئولیت بود. انتخابات فرصت بزرگی برای گفت و گوی با مردم و ارایه برنامه هاست، مردم و احزاب سیاسی را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات می‌­کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار