توزیع ۱۷۶۰ حلقه لاستیک در بین رانندگان شهرستان بیله سوار

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از توزیع یک هزار و ۷۶۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی در بین رانندگان شهرستان بیله سوار خبر داد.

ضیا فکری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: در جهت حمایت از رانندگان هزار و ۷۶۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در ۱۰ ماهه گذشته بین رانندگان این شهرستان توزیع شده است.

او با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه‌ها از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان بیله سوار است افزود: در ۱۰ ماهه گذشته راهداران پرتلاش شهرستان بیله سوار ۶۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان را خط کشی و ایمن سازی کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار از بکار گیری ۸ هزار و ۷۶۰ تن آسفالت سرد و گرم بصورت امانی و پیمانکاری جهت لکه گیری محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران خبرداد و تصریح کرد: از این مقدار ۷ هزار متر مربع لکه گیری و ۱۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع روکش آسفالت در محور بیله سوار- پارس آباد (داخل جعفر آباد)، ۱۶ هزار متر مربع لکه گیری و ۴ کیلومتر روکش آسفالت در محور گرمی - بیله سوار، روکش آسفالت محور انجیر لو- سموکلو حدفاصل قیز قلعه سی تا مسجد لو بطول ۲ کیلومتر انجام و همچنین راهداران سه کیلومتر از حد فاصل محور قشلاق عینی تا اجاق قشلاقی را بهسازی کرده اند.

فکری تسطیح، رگلاژوقنوزنی بیش از هزار و ۲۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی، خاکی وشنی را در ۱۰ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:در جهت حذف نقاط حادثه خیز و افزایش ایمنی محور‌ها نیز راهداران پرتلاش این شهرستان ۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری انجام داده اند.

او رنگ آمیزی ۶۱۴ متر از سرعتکاه‌ها، برچیدن ۸۸ عدد از علائم فرسوده، بازدید از پمپ بنزین‌ها، سرویس دوره‌ای ۷ دستگاه از ماشین الات سنگین و سبک وحضور به موقع راهداران در صحنه تصادفات و پاکسازی جاده را از اقدامات مهم راهداران شهرستان بیله سوار در ۱۰ ماهه گذشته برشمرد و افزود: در مدت یاد شده ۱۶۷ عدد علائم انتظامی و اخطاری و ۸۳ متر مربع تابلوی اطلاعاتی در سطح جاده‌های این شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان بیله سوار با بیان اینکه در جهت حفاظت از حریم راه‌ها از ۷۰ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز غیرمجاز دراین شهرستان جلوگیری شده است تصریح کرد:با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی با دستور قضایی بیش از ۵۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۵ مورد نیز قلع و قمع انجام شده است.

فکری از انجام هزار و ۶۰۰ کیلومتر باند برفروبی در شهرستان بیله سوار خبرداد و گفت:جهت انجام عملیات زمستانی ۳ اکیپ راهداری با ۱۶ نفر نیروی انسانی و ۱۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مستقر هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار