ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان:

شرایطم برای رقابت‌های قهرمانی آسیا اصلا خوب نبود

فرانک پرتوآذر گفت: باشرایط نه چندان خوب و دستان خالی دومین مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کردم.

با دستانی خالی خودم را در رقابت های قهرمانی آسیا ثابت کردمفرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کسب دومین مدال رقابت های قهرمانی آسیا بیان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند با دستانی خالی خودم را به همه ثابت کردم. توانستم در شرایط نه چندان خوبی که وجود داشت مدال برنز را از آن خود کنم. اگر در رقابت های قهرمانی سال گذشته که به میزبانی لبنان  بود شیطنت نمی کردند این مدال سومین مدال انفرادی من در رقابت های قهرمانی آسیا محسوب می شد.

او گفت: در ماه های گذشته با تمام وجود تلاش کردم و سختی های زیادی متحمل شدم. روز ها و خبرهای خوبی برای دوچرخه سواری کوهستان بانوان ایران  در راه است و به زودی شاهد موفقیت های بزرگی برای دوچرخه سواری خواهیم بود.

پرتوآذر درباره سطح رقبای آسیالیی عنوان کرد: ژاپن با تیم کامل ۴ نفره و تایلند با ۲ رکابزن مدال آور در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کردند. طبق تجربه‌ای که از قبل دارم، همیشه تایلند از میزبانی خود استفاده می‌کند و مدال‌های رنگارنگی را کسب می‌کند. پیش از حضور در این رقابت می‌دانستم که سطح این رقابت بسیار بالا است و تیم‌های ملی ژاپن و تایلند هم با آمادگی کامل ظاهر می‌شوند.

او در پایان اظهار کرد: ما آخرین تیمی بودیم که در تایلند حضور پیدا کردیم و به همین جهت تمرینات کمی در پیست مسابقه انجام دادم. من تنها کسی بودم که توانستم نزدیک چینی‌ها قرار بگیرم.


بیشتر بخوانید: اولین مدال ایران در دوچرخه سواری قهرمانی آسیا/ پرتو آذر برنز گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار