مدیر برنامه‌های افشین قطبی:

فدراسیون فوتبال مذاکره با قطبی نداشته است

مهدی حاج باقر گفت: تاکنون با هیچکس درباره حضور افشین قطبی در تیم ملی صحبت یا مذاکره نکرده ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدارسیون فوتبال ایران این روزها وضعیت عجیبی برای انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دارد و با وجود اینکه مسئولان این فدراسیون با امیر قلعه نویی برای جانشینی مارک ویلموتس توافق کرده اند اما مخالفت باشگاه و شرکت فولاد مبارکه سپاهان برای حضور سرمربی زردپوشان اصفهانی در تیم ملی سبب شده این موضوع به مرحله قطعی نرسد. هرچند همچنان تلاش ها برای نشستن قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: سپاهان یا تیم ملی فوتبال؛ آزمون سخت برای قلعه‌نویی


در چنین وضعیت مبهمی افشین قطبی، سرمربی اسبق تیم ملی و فعلی شیجیاژوانگ اورگراند چین که به تازگی با این تیم موفق به صعود به سوپرلیگ این کشور شده در گفت‌وگو با یکی از رسانه ها اعلام کرده است: افرادی که دلشان برای فوتبال این مملکت می‌سوزد با  مدیربرنامه های من رایزنی‌هایی داشته‌اند که رسمی نبوده است. سرمربیگری تیم ملی برای من افتخار بزرگی است.

با این وجود مهدی حاج باقر، مدیر برنامه های قطبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: افشین قطبی یکی از مربیان بین المللی فوتبال ایران است که  حتی سابقه حضور در جام جهانی با تیم ملی کره را دارد. طبق اعلام کارشناسان و برخی بزرگان رسانه او هم می تواند از سوی فدراسیون فوتبال بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی باشد اما تاکنون من هیچ پیشنهادی برای حضور قطبی در تیم ملی دریافت نکرده ام و البته صحبت یا مذاکره ای هم با هیچکس در این زمینه انجام نداده ام.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار