افتتاح ساختمان امامزاده سیدعلی عباس‌آباد با ۶ میلیارد ریال اعتبار

ساختمان آستان مقدس امامزاده سید علی بن حمزه (ع) شهرستان عباس آباد با ۶ میلیارد ریال اعتبار امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح ساختمان امامزاده سیدعلی عباس‌آباد با ۶ میلیارد ریال اعتبار

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاحیه ساختمان آستان مقدس امامزاده سیدعلی بن حمزه (ع) شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با اشاره به اینکه این ساختمان طی یک سال با ۶ میلیارد ریال اعتبار و کمک‌های خیران به بهره برداری رسید، گفت: مساحت این بقعه متبرکه ۱۶۰ مترمربع و همراه با ضریح است.

او ضمن قدردانی از مشارکت خیران در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه استان افزود: اکثر پروژ‌های عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان با مشارکت خیران و نزورات مردم اجرا می‌شود که حدود ۱۷۴ پروژه عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجراست.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری از وجود یک هزار ۳۶۱ امامزاده و بقعه متبرکه در مازندران خبر داد و گفت: مازندران در میزبانی از امامزادگان جزو استان‌های برتر کشور است و این امامزادگان سند افتخار و نگین دیار علویان هستند.

عباس همپا فرماندار شهرستان عباس آباد نیز در این مراسم بر ضرورت حفظ و احیای موقوفات تاکید کرد و گفت: فعالیت اوقاف در حوزه موقوفات و امامزادگان ارزشمند است که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار