دومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق در اهواز برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: دومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق ویژه نوجوانان کانون استان در اهواز برگزار شد.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دومین نشست انجمن خوشنویسی نوجوانان کانون استان سرمشق با حضور استاد عبدالغفور پورعباس، مدرس انجمن خوشنویسان اهواز در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز برگزار شد.

دومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق در اهواز برگزار شد

او افزود: در این نشست آموزش‌های جامع و کاملی جهت شناخت و ساخت دقیق ابزار و وسایل خوشنویسی، کارگاه ساخت کاغذ‌های رنگ آمیزی دستی به روش ابر و باد و افشانگری و در انتها شیوه رسم الخط هندسی و دقیق حروف به اعضای انجمن خوشنویسان کانون آموزش داده شد.

کیانی تصریح کرد: انجمن‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف کشف، پرورش، معرفی خلاقیت و استعداد نوجوانان فعال، ایجاد روحیه کار گروهی و روحیه نقدپذیری و معرفی چهره‌های کانونی به جامعه راه‌اندازی شده است.

دومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق در اهواز برگزار شد

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این انجمن‌ها با ایجاد فضای امن و سالم بستر لازم برای تعامل و تبادل اطلاعات و دیدگاه‌های نوجوانان با یکدیگر را فراهم می‌کنند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این انجمن‌ها مربیان متخصص کانون در کنار اساتید هنرمند برجسته استان و کشور در گرایش‌های هنری مختلف با برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، اردو‌های عملی و نمایشگاه‌های آثار تولید شده به منظور پرورش خلاقیت و استعداد نوجوانان قدم برمی‌دارند.

براساس این گزارش؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهر‌های اندیمشک، اهواز و بهبهان ۳ انجمن خوشنویسی دارد.

دومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق در اهواز برگزار شددومین نشست انجمن خوشنویسی سرمشق در اهواز برگزار شد

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.