رقابت ۸۰ نفر از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در مسابقه تیراندازی

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: ۸۰ نفر از کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در مسابقه تیراندازی با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محمدرضا فتاحی مدیر روابط عمومی باشگاه سنگ آهن بافق با اشاره به برگزاری مسابقات کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق، گفت: در رشته پرهیجان تیراندازی با تفنگ بادی بیش از ۸۰ شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.

  او افزود: در پایان روح الله شفیعی به مقام اول رسید و محسن حسن پور و علیرضا برزگری به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

فتاحی  ادامه داد: در رشته دارت از بین۷۰ شرکت کننده، مسعود برزگری توانست مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کند و حسین رضائیان و شهرام افتخاری به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سنگ آهن بافق گفت : مسابقات تنیس روی میز نیز بصورت حذفی و دوره‌ای با ۲۵ شرکت کننده برگزار شد که مهدی مبینی توانست مقام اولی این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و حسینعلی مصطفی پور و سید سعید طباطبایی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

او ادامه داد: جوایز نفرات برتر هر رشته در مراسم اختتامیه مسابقات دهه مبارک فجر که روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه در سالن امام علی (ع) آهنشهر برگزار می‌شود، اهدا خواهد شد.

یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و تنیس روی میز ویژه کارکنان شرکت سنگ آهن به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور محمدرضا کاظمی مدیر عامل باشگاه در سالن چند منظوره آهنشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار