بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ بهمن ماه ۹۸؛

مرگ یک پدر صومعه سرایی در نزاع خانوادگی / دستگیری سارق سیم برق در رودبار

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قتل خانوادگی در تولم شهر

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا گفت: پسری در تولم شهر صومعه سرا با تفنگ شکاری پدرش را به قتل رساند و مادر و برادرش را مجروح کرد.

او با بیان اینکه این جوان ۲۸ ساله شب گذشته با یک تفنگ شکاری به پدر، برادر و مادرش شلیک کرد که پدر خانواده در دم کشته شد، افزود: امدادگران اورژانس مادر و برادر قاتل را به بیمارستان امام خمینی صومعه سرا منتقل کردند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا اظهار داشت: مرد جوان پس از مدت کوتاهی از ارتکاب به قتل دستگیر شد.

سرهنگ کوهستانی با بیان اینکه انگیزه قتل در دست بررسی است، تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که اختلافات خانوادگی علت حادثه بوده است.

سارق سیم و ترانس برق در رودبار دستگیر شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: سارق سیم و ترانس برق با ۷ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و ترانس برق در شهرستان رودبار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

سرهنگ فیضی با بیان اینکه متهم در شهر لوشان حین سرقت سیم برق دستگیر شد، اظهار داشت: از متهم ۱۵ متر سیم برق سرقتی و قیچی و انبر کشف شد.

او تصریح کرد: سارق ۳۷ ساله در بررسی فنی پلیس به ۷ فقره سرقت از جمله ۲ فقره سرقت ترانس برق و ۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رودبار اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آتش سوزی صندلی های ورزشگاه وحدت آستارا

وحید خاصی پور؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: ۱۰۰ صندلی و قسمت هایی از پیست دو میدانی ورزشگاه  وحدت این شهرستان دیشب در آتش سوخت.

او با بیان اینکه با گزارش مردمی، چند آتش نشان و مامور نیروی انتظامی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: بر اساس برآورد اولیه کارشناسان به ورزشگاه وحدت آستارا ۴۰ میلیون ریال خسارت وارد شد.

علت این حادثه در دست بررسی است.

عملیات آتش نشانان در بیمارستان پورسینای رشت

بابک رمضانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان رشت گفت: عوامل بیمارستان پورسینای رشت به واسطه رخداد حادثه‌ای برای بانوی۶۰ ساله و مصدومیتش از ناحیه دست چپ آتش نشانان را به بخش اورژانس این بیمارستان فرا خواندند.

او افزود: علت حضور آتش نشانان گیر کردن انگشتری در دست بیمار بوده که موجب عدم پیشرفت رویه درمانش شده بود.

مدیرعامل آتش نشانی رشت تصریح کرد: تیم نجات آتش‌نشانان اعزامی بدون وارد آوردن هیچ گونه آسیبی نسبت به خارج کردن انگشتر اقدام کرده و سپس به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.