فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در جلسه هم اندیشی با دهیاران و شورا‌های شهرستان گفت: دهیاران و شورا‌ها نقش مهمی در حفظ امنیت شهر و روستای حوزه‌های استحفاظی خود دارند.

سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در جلسه هم اندیشی با دهیاران و شورا‌های شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،، به اهمیت شورا‌ها در امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: امنیت مهمترین نیاز یک جامعه است و امنیتی از پایداری بهتر و مطلوب‌تری برخوردار است که مشارکت و همراهی مردمی را در پی داشته باشد.

او افزود: دهیاران و شورا‌ها به عنوان معتمدان پلیس، سهم به سزایی در ایجاد امنیت اجتماعی دارند و پلیس از ظرفیت‌های همکاری این افراد در همه عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و فرهنگی بهره گیری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: این افراد می‌توانند پل ارتباطی مردم با پلیس باشند و با توجه به آشنایی با محیط جغرافیائی و مسائل فرهنگی منطقه خود به خوبی پلیس را در برقراری امنیت یاری کنند.

سرهنگ مرادی با توجه به نقش اثرگذار تعامل دهیاران و شورا‌ها در اجرای ماموریت‌های پلیس افزود: تعامل با این افراد در محلات یک پشتوانه مردمی به منظور پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

او خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات و معضلات اجتماعی و ایجاد امنیت برای عموم شهروندان از هر قشری را وجه اشتراک نیروی انتظامی با شورا‌ها و دهیاران دانست و گفت: رضایتمندی مردم از عملکرد این دو مجموعه نشان دهنده موفقیت در کار و مأموریت‌های محوله است.

سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان در پایان برضرورت تعامل مطلوب و سازنده دهیاران و شورا‌ها در تمام طول سال و خصوصا در ایام انتخابات و روز‌های پایانی سال با نیروی انتظامی تأکید کرد و افزدو: دهیاران بازوان توانمند نیروی انتظامی در افزایش احساس امنیت شهروندان و روستائیان و پیشگیری از جرایم در مناطق شهر و خصوصا روستا نشین هستند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.