رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:

سرشاخه سیاست‌های قوه قضائیه مبارزه با فساد است/ با باور‌های ایمانی غلط برخورد می‌کنیم

حجت الاسلام علی عبدالهی گفت: سرشاخه سیاست‌های قوه قضائیه، مبارزه با فساد در همه ابعاد آن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام علی عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه امروز در جلسه شورای شهرستان گناوه بیان کرد: مردم دنیا به ما می‌بالند و اکنون همه دنیا می‌گویند ایران کشوری است که داعش را نابود کرد و توانست امنیت را در دنیا تثبیت کند.

او با اشاره به طرح معامله قرن، ادامه داد: در دنیای کفر بحث معامله قرن مطرح شده که این‌ها ملعبه است و کف روی آب. رژیم صهیونیستی رو به نابودی است حتی زودتر از زمانی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند نابود خواهد شد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود، سرشاخه سیاست‌های قوه قضائیه را مبارزه با فساد دانست و افزود: این فساد در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اعتقادی می‌تواند باشد.

عبدالهی گفت: نباید اجازه دهیم که تفکر وهابیت در میان اهل تسنن پاک ما رسوخ یابد و اصحاب کفر بتوانند منجلابی ایجاد کنند که فرزندان ما دچار فساد اعتقادی شوند.

او بیان کرد: نباید اجازه دهیم بعضی از افراد منحرفی که درباره باور‌های ایمانی دانشی ندارند، مردم را در مسیر آسیب قرار دهند. با این موارد قوه قضائیه برخورد می‌کند و خواهد کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تاکید کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان و مردم، نظام مسیر عزت و سربلندی را در گام دوم انقلاب طی کند.

امام جمعه گناوه نیز سفر‌های استانی مسئولان کشوری را باعث ایجاد نشاط و امید در جامعه عنوان کرد و گفت: این حضور و بررسی مشکلات مردم از نزدیک باعث الفت مردم نسبت به نظام می‌شود.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی سفر استانی رئیس قوه قضائیه را موجب امیدبخشی میان مردم دانست و افزود: ایجاد روحیه امید و نشاط در میان مردم ضروری است و ایجاد یاس خیانت است.

فرماندار گناوه هم حضور مسئولان را در بین مردم باعث امید در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: شهرستان گناوه با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت، ۱۵۰ کیلومتر مرز با خلیج فارس دارد و زندگی ۸۵ درصد مردم این شهرستان به دریا وابسته است.

غلامرضا مهرجو با اشاره به کار‌های صورت گرفته برای توسعه دریا محور گناوه، افزود:۲۷۰۰ هکتار از زمین‌های شور این شهرستان به استخر پرورش میگو به عنوان محصولی صادرات محور تبدیل خواهد شد.

همچنین رئیس دادگستری گناوه نیز با اشاره به جدیت این دستگاه برای مبارزه با فساد و قاچاق کالادر شهرستان، گفت: افزون بر این، در زمینه مقابله با زمین خواری و تجاوز به حریم دریا و رودخانه و اراضی دولتی را با جدیت دنبال می‌کنیم و ادارات متولی نیز در این زمینه تعامل خوبی با دادگستری دارند.

حجت الاسلام حسن فیروز اردکانی افزود: شهرستان گناوه با این که بستر خیلی از مسائل می‌تواند باشد با توجه به تعامل اعضای شورای تامین و همراهی مردم، در چند وقت اخیر مورد خاصی در شهرستان نداشتیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.