افتتاح و کلنگ زنی ۶۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در سنقر و کلیایی

فرماندار سنقرو کلیایی گفت : ۶۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری در حدود ۴۶ میلیارد تومان تا پایان ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد‌ناصر معصومی‌زاده فرماندار سنقرو کلیایی گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان سنقرو کلیایی نیز همزمان با سایر شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی‌های متنوعی در این ایام در نظر گرفته شده است.

او از کلنگ‌زنی و افتتاح ۶۰ طرح عمرانی و اشتغالزایی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان و اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در این ایام خبر داد و گفت : علاوه بر این، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در راستای نشاط و امیدبخشی در شهرستان تدارک دیده شده است.

او گفت: به همین مناسبت شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در ۴۱ مسجد سطح شهر و روستا، ۴۱ نفر از مدیران شهرستان حضور پیدا کردند تا بتوانند پاسخگوی به حق خواسته‌های مردم باشند و با تبیین دستاورد‌های مهم نظام خدمات دولت و نظام را تشریح کنند.

معصومی‌زاده افزود: به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک طرح توسعه و اشتغالزایی را در ۲ بخش تبیین کرده‌ایم و که آن را به استانداری ارجاع داده تا در شورای برنامه‌ریزی به منظور رفع محرومیت ها، محدودیت‌ها و پیشرفت توسعه شهرستان مطرح شود و ان‌شاءالله با تصویب آن می‌تواند شاخص‌های منفی را مثبت نشان دهد به دستگاه‌های شهرستان ابلاغ کرد تا محرومیت‌ها و محدودیت‌ها سنقرو کلیایی جبران شود.

او سوخت‌رسانی انتخابات دوم اسفندماه را از همین دهه فجر دانست و گفت: برای اینکه یک انتخابات باشکوه داشته باشیم باید برنامه‌ریزی‌های ما طوری باشد که مردم در دهه مبارک فجر نشاط، امید و شادابی را کسب کنند و حضوری وصف‌ناشدنی در راهپیمایی عظیمی ۲۲ بمهن‌ماه ثبت کنند و این حضور زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود.

فرماندار سنقرو کلیایی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درک شرایط کنونی کشور و درک مشترک مردم و همچنین تمامی جناح‌ها، شاهد راهپیمایی عظیمی در ۲۲ بهمن‌ماه باشیم و یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.