دستورانی مدیر کل آموزش و پروش استان سمنان با اشاره به بهره برداری از هشت طرح آموزشی در دهه فجر امسال گفت: در این ایام ۵۷ کلاس درس ایمن در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پروش استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار معلم در هزار مدرسه استان توسط اولیا و مربیان تقدیر شده اند گفت: در سال جاری سعی بر این است که این تقدیر‌ها ادامه یابد.

او با بیان اینکه در دهه فجر امسال هشت طرح آموزشی و عمرانی در سطح استان به بهره برداری رسیده است افزود: در این ایام ۵۷ کلاس درس ایمن در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.

دستورانی بیان کرد: بر اساس آمار از نظر قبولی دانش آموزان در دانشگاه‌های دولتی و فرهنگیان استان سمنان در جایگاه سوم کشور در سال جاری قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پروش استان سمنان بیان کرد: در آستانه سال تحصیلی هم تلاش می‌شود تا دانش آموزان مناطق محروم از خدمات خوبی در این ایام برخوردار شوند.

دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هم  نیز با بیان اینکه نیاز است شاخص‌های اساتید و معلمان نمونه در استان بازنگری شود گفت: نیاز است اولویت‌ها از کمی به کیفی تغییر پیدا کند.

بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه مقام معلم فرارتر از این است که در یک هفته از آن‌ها تقدیر شود گفت: نیاز است برنامه جامعی برای تقدیر از مقام معلمان تدوین و در طول سال نیز به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.