کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از تریلر آقای راننده

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودرو تریلر تانکردار در شهرک صنعتی اشتهارد کشف شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از تریلر آقای رانندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه خودرو تریلر تانکر دار در مسیر حرکت به سمت شهرک صنعتی اشتهارد مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

او گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد تانکر تریلی داراری مقادیر قابل توجهی سوخت است که فاقد مجوز‌های قانونی است که با هماهنگی مقام قضایی تریلی توقیف و برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.


بیشتر بخوانید: قاچاقچیان دارو در دام قانون 


فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: در بازرسی از تانکر تریلی ۳۰ هزار لیتر نفت گاز قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ملکی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از وجود هرگونه کالای مشکوک به قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.