بیست و هشتمین صندوق تامین خسارت بدنی کشور در زاهدان افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر بیست و هشتمین صندوق تامین خسارت بدنی کشور در زاهدان افتتاح شد.

بیست و هشتمین صندوق تامین خسارت بدنی کشور در زاهدان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرپرستی شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی سیستان و بلوچستان همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر در مراسمی با حضور رییس کل بیمه مرکزی ایران، مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی، مدیرعامل ستاد دیه و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در زاهدان به بهره‌برداری رسید

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در این مراسم با بیان اینکه تحول بنیادی از سال گذشته در این صندوق ایجاد شده است، اظهار داشت: حمایت های سریع و به موقع از گروه‌های هدف از مهمترین برنامه های اجرایی شده این نهاد است به طوری که خسارات در مدت زمان یک هفته ای پرداخت می شود.

علی جباری با بیان اینکه جلوگیری از زندانی شدن عوامل حوادث رانندگی در اولویت است، گفت: با اقدامات انجام شده تعداد زندانیان حوادث رانندگی از بیش از ۲۵ هزار زندانی هم اینک به بیش از ۲۰۰ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت پوشش بیمه ای بیان کرد: به منظور کاهش مشکلات این حوزه فرهنگ سازی دریافت بیمه نامه شخص ثالث در سیستان و بلوچستان بسیاری ضروری است.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار نفر در حوادث رانندگی کشور جان خود را از دست داده، ۳۶ هزار نفر مصدوم و ۳۰ هزار نفر نیز معلول شدند.

او افزود: هزار و ۷۴ نفر از مجموع کشته شدگان حوادث رانندگی سال گذشته متعلق به سیستان و بلوچستان است که این آمار استان را در رتبه ۶ کشوری قرار داده است.

جباری افزود: با توجه به اینکه علت ۸۰ درصد حوادث رانندگی عامل انسانی است بایستی با فرهنگ سازی به کاهش آمار حوادث کمک کرد.

او ادامه داد: سال گذشته ۱۳۰ هزار میلیارد ریال خسارت از سوی این صندوق در کشور پرداخت شد که رقم قابل توجه ای را تشکیل می دهد.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور اعمال بیشتر قوانین از سوی پلیس، تجهیز بیشتر پلیس، افزایش کنترل‌های هوشمند و گسترش بیمه نامه شخص ثالث را از مهمترین نیازهای کشور دانست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار