یوسفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معامله قرن چاهی می‌شود که آمریکا و صهیونیسم در آن فرو خواهند رفت

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود.

معامله قرن چاهی می‌شود که آمریکا و صهیونیسم در آن فرو خواهند رفتآیت‌الله یوسفیان توده رودی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره طرح جنایتکارانه معامله قرن گفت: یقینا معامله قرن باعث اتحاد و انسجام بیشتر مسلمانان اعم از شیعه و‌ سنی و سایر فرق اسلامی خواهد شد.

او با بیان اینکه معامله قرن چاهی می‌شود که آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل در آن فرو خواهند رفت، افزود: ترامپ باید بداند که با اقدامات خود نخواهد توانست بقای اسرائیل در آینده را تضمین کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها چه بخواهند چه نخواهند، باید قبول کنند که بیداری اسلامی روز به روز در منطقه غرب آسیا در حال شعله‌ور‌تر شدن است و این شعله در آینده نزدیک دامن آنها را خواهد گرفت، تاکید کرد: با وجود همه تبلیغاتی که برای بزک کردن طرح معامله قرن از سوی صهیونیسم بین‌الملل صورت گرفت، گذشت زمان ثابت خواهد کرد که طرح ننگین معامله قرن را هیچ فلسطینی و عربی نخواهد پذیرفت.

یوسفیان در پایان تاکید کرد: تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین خواهد بود و طرح‌های خباثت‌آلودی نظیر معامله قرن محکوم به شکست است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
داستان نگو معامله یکسر سو و یکسر ضرر طرف باید شعور داشته باشد معامله نکند
آخرین اخبار