۲۱ کشته بر اثر سقوط دو بهمن پیاپی در ترکیه

سقوط دو بهمن پیاپی در شرق ترکیه منجر به جان باختن حداقل ۲۱ نفر از جمله ۱۱ نیروی امداد و نجات شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، ۲۱ نفر در ترکیه از جمله ۱۱ نفر از اعضای یک تیم نجات که به دنبال یافتن افراد گیر افتاده در بهمن بودند، جان باختند.

پس از سقوط بهمن اول در منطقه باغچه‌سرای استان وان ترکیه در شرق این کشور، یک تیم ۳۰۰ نفره نجات به منطقه اعزام شد که ناگهان بهمن دوم ریزش کرد و تعداد بسیاری در زیر آن مدفون شدند. گفته می‌شود دست‌کم ۲۰ نفر دیگر ناپدید هستند.

با این حال، وزارت کشور ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد تاکنون ۳۰ نفر از این حادثه نجات یافته‌اند. شهردار باغچه‌سرای نیز اعلام کرد بهمن اول بر روی یک خودروی برف روب و همچنین یک مینی‌بوس در آزادراهی در نزدیکی این شهر سقوط کرده بود که تیم نجات برای امداد به آن‌ها به منطقه اعزام شد، اما متاسفانه بهمن دوم نیز سقوط کرد و تعداد قربانیان را افزایش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۰۰:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
لقب حمال به ترامپ نهایت لطف و احترام است به این تروریست شرور و به نوعی توهین به آن قشر عزیزی که از این طریق با کار شرافتمندانه ، نان حلال به سر سفرة خانوادة خود می برند. ترامپ یک موجود شرور آدمکش عهد شکن غیر قابل اعتماد است که به یک کفتار درنده می توان تشبیه کرد که اگر به آن حیوان هم توهین نشود .
آخرین اخبار