مدیر کل پیشگیری و مبارزه با قاچاق تعزیزات حکومتی کشورخبر داد؛

محکومیت ۱۶ هزار میلیاردی قاچاقچیان در کشور

اجتهادی گفت: ۶۲ هزار و ۹۲۷ پرونده قاچاقچیان کالا و ارز به مراجع قضایی ارجاع شده است که مبلغ محکومیت آنها ۱۶ هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، اجتهادی مدیر کل پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیزات حکومتی کشور در کار گاه آموزشی نو آوری ها و تبیین ایرادات اجرایی و قضایی قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارزگفت : برخورد و مبارزه با قاچاقچیان دانه درشت از مهمترین اهداف سازمان تعزیزات حکومتی است که در سالهای اخیر به جد دنبال می شود .

اجتهادی گفت : ۶۲ هزار و ۹۲۷ پرونده قاچاقچیان کالا و ارز به مراجع قضایی ارجاع شده است که مبلغ محکومیت قاچاقچیان در سازمان تعزیزات حکومتی ۱۶ هزار میلیارد تومان است .

علی اکبرمختاری مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت : این کارگاه دو روزه برای روسای شعب ، قضات ، مدیران دفاتر شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بازرسان و ضابطان برگزار شده است .

مختاری افزود : هدف از برپایی این دوره آموزشی آشنایی بررسی ایرادات اجرایی و قضایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و همچنین بررسی برای ایجاد رویه واحد در عملکرد و برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز و آشنایی با شگردهای جدید و نوآوریهای در روشهای قاچاق کالا و ارز قاچاقچیان از دیگر نوارد آموزسی این کار گاه دو روزه می باشد .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار