فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان اعلام کرده است که برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یا لغو مسابقات جهانی در شانگ‌های به دلیل ویروس کرونا ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان معتقد است قبل از آغاز مسابقات جهانی شانگ‌های در ماه مه، بحران یروس کرونا "مطمئنا" حل خواهد شد. در نتیجه این سازمان هیچ برنامه‌ای برای به تعویق انداختن یا لغو مسابقات شانگ‌های ندارد.

این رویداد، دومین مرحله از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ است که از ۴ تا ۱۰ ماه مه در شهر شانگ‌های چین برگزار می‌شود.

تام دیلن، دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، گفت که نهاد حاکم "اطمینان" دارد که بحران تا آن زمان خودش حل خواهد شد.

او گفت: این تصمیم به دنبال توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی (WHO) گرفته شده است. در حال حاضر، هیچ دلیلی برای به تعویق انداختن یا لغو مسابقات نداریم. مگر این که تغییر چشمگیر در شرایط ایجاد شده باشد، تیراندازی با کمان جهان اطلاعیه رسمی بعدی خود را در پایان ماه فوریه منتشر می‌کند.

ویروس کرونا از شهر ووهان چین سرچشمه گرفته و تقریباً ۵۰۰ کشته در آن تأیید شده است. با شیوع این ویروس در ۲۸ کشور و قلمرو، سازمان جهانی بهداشت، وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرده است. هم اکنون بیش از ۲۴۰۰۰ نفر به این ویروس آلوده شده اند.

تعداد زیادی از رویداد‌های ورزشی در چین لغو یا دوباره برنامه ریزی شده اند. ورزش‌های تحت تأثیر شامل بوکس، فوتبال، کشتی، بسکتبال، تنیس، هاکی، بدمینتون، غواصی، سوارکاری، گلف و بیاتلون است.

آلفونز هورمن، رئیس کنفدراسیون ورزش‌های المپیک آلمان، این ویروس را "بزرگترین تهدید" برای توکیو ۲۰۲۰ توصیف کرد، در حالی که ژاپن یکی از کشور‌هایی است که دارای موارد تایید شده است.


بیشتر بخوانید: کرونا دیدار نمایندگان چینی در لیگ قهرمانان آسیا را به تعویق انداخت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار