مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، «جمهوری اسلامی» است

استاندار آذربایجان شرقی،با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحولات بزگی در منطقه و جهان به وجود آورده گفت:مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، «جمهوری اسلامی» است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار اذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های اب منطقه استان، گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، «جمهوری اسلامی» است که نوع جدیدی از روش حکومت داری را به جهانیان معرفی کرد که در آن علاوه بر بنای حاکمیت و نظام بر مبانی دینی، متکی بر مردم است، و که اصطلاحا به آن مردم سالاری دینی گفته می‌شود.

او گفت: در جلسه ای، حجت الاسلام والمسلمین ال هاشم، علل پیروزی انفلاب اسلامی را سه ظلع، ایمان به اسلام و روز قیامت، حضور مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه و نقش بی بدیل امام خمینی و رهبر انقلاب دانست.

  اودر ادامه افزود: مردم در انقلاب اسلامی نقطه ثقل هستند، و رضایت مردم هدف اصلی نظام است، زیرا مردم، ولی نعمت ما هستند و من و همکاران من باید با تمام تلاش به دنبال جلب رضایت مردم باشیم.

او گفت: در کنار همه پیشرفت‌های اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی، یکی دیگر از دستاورد‌های دیگر انقلاب اسلامی را «امنیت پایدار» دانست، و افزود: امنیت پایدار نیز در سایه حضور مستمر مردم در صحنه و حمایت ان‌ها از انقلاب اسلامی به دست امده و به پشتوانه این مردم ما توانستیم پایگاه امریکایی‌ها را با خاک یکسان کنیم و هیچ غلطی از آمریکا سر نزند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار