رئیس ستاد انتخابات بوشهر:

کشور بیش از هر زمانی نیازمند مشارکت حداکثری در انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در شرایط کنونی که کشور بیش از هر زمان در چنبره تهدید و تحریم و ترفند‌های کینه توزانه قرار دارد لازم است شرایط لازم برای مشارکت حداکثری فراهم شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در جلسه ستاد انتخابات استان بیان کرد: هر گاه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بوده است، تهدیدات بیشتری از کشور دور شده است و در شرایط کنونی که کشور بیش از هر زمان در چنبره تهدید و تحریم و ترفند‌های کینه توزانه قرار دارد لازم است شرایط لازم برای مشارکت حداکثری فراهم شود.

او، حضور نمایندگان سلایق مختلف در عرصه رقابت انتخاباتی را یکی از زمینه‌های تحقق مشارکت حداکثری دانست و افزود: هرچند با بازگشت برخی چهره‌ها به عنوان نامزد انتخابات، شرایط رقابتی درون یک جناح را بیشتر کرده است، ولی حضور نمایندگان همه سلایق مختلف در حوزه‌های انتخابیه استان می‌توانست شرایط مطلوبتری را برای مشارکت حداکثری فراهم آورد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تأکید بر آموزش عوامل برگزاری انتخابات در شعب و توجیه نمایندگان فرماندار، گفت: برگزارکنندگان انتخابات با دقت و قانونمند عمل کنند.

خورشیدی ادامه داد: فرمانداران ضمن بررسی دقیق نیازمندی‌های شعب اخذ رای و تامین مایحتاج هر شعبه، نهایت اهتمام را برای برگزاری یک انتخابات سالم، بی عیب و قانونمند داشته باشند.

او با اشاره به امکانات مناسبی که در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی‌های استان وجود دارد، گفت: همه بخش‌های دولتی، وابسته به دولت و عمومی مکلفند در اجرای قانون با ستاد انتخابات همکاری کنند و با هرگونه کوتاهی در اجرای قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، اطلاع رسانی بیشتر درباره قانون شفافیت مالی تبلیغات انتخاباتی نامزدها را خواستار شد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.