تایید صلاحیت ۱۵۰ داوطلب شرکت در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو

 فرماندار تبریز گفت: طبق آخرین گزارش۱۵۰ نفر از حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرماندار تبریز گفت: طبق آخرین گزارش۱۵۰ نفر از حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده‌اند.

مهدوی افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۰ انتخابات برگزار شده که نشان از حضور و مشارکت گسترده مردم در مسائل سیاسی و اجتماعی کشور است؛ بانوان نیز پابه‌پای مردان همیشه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی و دانشگاهی کشور حضور داشته و پست‌های مدیریتی را کسب کردند که جزو برکات انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

او با اشاره به این‌که مردم ایران نسبت به مسائل سیاسی تسلط بهتری دارند، گفت: انتخابات پس از انقلاب اسلامی در بحران‌های مختلفی هم‌چون زمان جنگ تحمیلی با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده، اما با وجود تنگ نظری‌های برخی احزاب، مردم همواره مشارکت بالایی داشته‌اند.

او گفت: قرار نیست برخی نمایندگان همیشه در این عرصه حضور داشته باشند و امکان دارد در زمان تبلیغات کاندیدا‌های این دوره مجلس که از ۲۴ بهمن ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت چهره‌ای جدید و دارای افکار سیاسی متفاوت پا به عرصه گذاشته و شایسته نمایندگی باشد.

مهدوی با بیان این‌که وظیفه مجریان انتخابات، امانت داری رای مردم به عنوان حق الناس است، گفت: قول می‌دهیم تا در بیش از ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو آذرشهر امانت دار رای مردم باشیم.

او با اشاره به وظایف نمایندگان در راستای قانون گذاری و نظارت گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور مربوط به مشکلات حوزه قانون است که باید توسط نمایندگان مجلس حل شود؛ حدود نظارت نمایندگان مردم بر اساس قانون تعیین شده و آنان حق اظهارنظر در تمامی حوزه‌ها اعم از سیاسی، اجتماعی و علمی را دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تبریز افزود: افرادی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شوند باید دارای شایستگی، سابقه درخشان، وفاداری، تخصص و بینش سیاسی باشند و امیدواریم مردم دلسوز انقلابی، با تمامی سلایق سیاسی و جناحی، در روز جمعه دوم اسفندماه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار