مربی تیم فوتبال پارس جنوبی:

حضور مدیررسانه‌ای باشگاه سایپا در تمرین روز گذشته مان حرفه‌ای نبود

عبداللهی گفت: سایپا باشگاهی اخلاق مدار است، اما حرکت روز گذشته مدیررسانه‌ای این تیم حرفه‌ای نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل سایپای تهران اظهار داشت: سایپا همیشه تیم قابل احترام و جوانی است و نوع فوتبال این تیم را می‌شناسیم. درباره تیم خودمان نیز همه می‌دانند که چه مشکلات اداری داریم و این مشکلات به استان بوشهر باز می‌گردد. ما تلاش کردیم که از لحاظ بدنی خودمان را آماده نگه داریم، اما از نظر تاکتیکی پیشرفت خوبی نداشتیم.  

عبداللهی ادامه داد: بازیکنان ما چند ماهی است که فقط قول می‌شنوند و دیگر اعتمادی ندارند. البته برای بازی فردا تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: بیانیه اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی درخصوص کناره‌گیری از لیگ برتر


مربی پارس جنوبی در خصوص بیانیه اخیر بازیکنان این تیم درباره کناره گیری از لیگ بیان کرد: بازیکنان قصد حضور در تمرینات را نداشتند و فیلم روزی که تمرین نکردیم در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. مشکلاتی داریم و هواداران خونگرم جم پیگیر تیم شان هستند. بعد از صحبت‌های افاضلی بازیکنان تصمیم گرفتند امروز به تمرینات خود ادامه بدهند.

او درمورد حمایت نشدن تیم پارس جنوبی از طرف وزارت نفت بیان کرد: همه تیم‌های صنعتی با وجود قانون مجلس درخصوص ورزش حرفه‌ای از حمایت‌های مالی برخوردارند. وزرات نفت امسال با وجود تمام مشکلاتش قصد کمک رسانی به تیم‌های نفتی را داشت و پول هم به اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر واریز شده است، اما این پول به باشگاه نرسیده تا هم برای هواداران و هم بین بازیکنان ایجاد شائبه شود.

عبداللهی درخصوص درگیری که روز گذشته در اردوی جمی‌ها با حضور یکی از اعضای باشگاه سایپا به وجود آمده است، گفت: این کار‌ها دیگر ارزش فنی ندارد و از نظر عرف و اخلاق کار درستی نیست. باشگاه سایپا سابقه زیادی در بحث اخلاق مداری داشته و ابراهیم صادقی شخصی است که همواره به خاطر اخلاق خوبش از او یاد می‌شود. به نظر من حضور پیدا کردن مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا در اردوی تیم ما کار درستی نبود. مدیر رسانه‌ای عضوی از باشگاه است. حرف‌های زیادی داریم و اجازه بدهید بعد از بازی آن‌ها را بیان کنیم.


بیشتر بخوانید: عملیات سری در اردوی پارس‌جنوبی/ پیگیری تمرینات شاگردان افاضلی در سکوت رسانه‌ای


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار