جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج اساتید استان سمنان در دامغان آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: دوازدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج اساتید استان سمنان روز پنجشنبه در دامغان آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: مسابقات استانی بسیج اساتید به میزبانی دانشگاه آزاد دامغان و با شرکت ۱۵ تیم و حدود ۲۰۰ ورزشکار آغاز شد.

او افزود: در این جشنواره، مجموعه ورزشی بعثت دانشگاه آزاد برای مسابقات ورزشی و مجموعه خوارزمی به منظور مسابقه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان ادامه داد: در این دوره از مسابقات، اساتید خواهر و برادر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان حضور دارند و مسابقات در یک روز برگزار می‌شود.

نعمتی اظهار داشت: رشته‌های ورزشی این جشنواره شامل والیبال، دارت، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب‌کشی است و در کنار مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی نیز ورزشی برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت ایام الله دهه فجر و با نام یادواره سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان گفت: اساتید استان از این جشنواره استقبال خوبی کردند که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آن‌ها در این دوره از مسابقات فرهنگی و ورزشی باشیم.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دارای دانشکده‌های داروسازی، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم پایه، حقوق و فنی و مهندسی است که قریب به چهار هزار دانشجو در ۱۵۰ رشته و گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در آن تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.