سرمایه‌گذاری در ایران آینده درخشان دارد

سرمایه‌گذار روسی برای سخت کارخانه تولید واکسن در سمنان با اشاره به توسعه و ظرفیت علمی کشور گفت: سرمایه‌گذاری در کشور ایران آینده درخشان دارد.

سرمایه‌گذاری در ایران آینده درخشان داردبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایوان راژدنستونکی سرمایه‌گذار روسی در آیین کلنگ‌زنی واحد تولید واکسن با مشارکت سرمایه‌گذار روسی در شهر سمنان گفت: ایران از لحاظ علمی و جنبه‌های مختلف ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

او افزود: استان سمنان در زمینه زیرساخت برای تولید دارو وضعیت خوبی دارد و برای سرمایه‌گذاری در زمینه تولید واکسن طیور استان را انتخاب کرده است.

سرمایه گذار روسی  یادآور شد: در مرحله اول سرمایه‌گذاری چهار تا میلیون یورو برای مشارکت در احداث کارخانه تولید واکسن طیور در سمنان مشارکت خواهد کرد.

ایوان راژدنستونکی با اشاره به خودکفایی ایران در تولید داروی دامی تصریح کرد: کشور ایران در زمینه تولید و پرورش طیور ظرفیت زیاد و تولید بالا دارد.

او بیان کرد: با توجه به افزایش مصرف گوشت سفید در در جهان، توسعه واحد‌های پرورش طیور در حال توسعه است و همین موضوع توجیه توسعه طرح‌هایی مانند ایجاد کارخانه تولید واکسن طیور است.

سرمایه‌گذار روسی برای احداث واحد تولید واکسن طیور به مناسبت دهه فجر در استان با حضور مسوولان کشوری به شهر سمنان سفر کرده است. واحد تولید واکسن با مشارکت سرمایه‌گذار روسی در شهر سمنان کلنگ‌زنی می‌شود و برآورد سرمایه‌گذاری این طرح ۱۲ میلیون یورو است.

با ساخت و راه‌اندازی کامل واحد تولیدی واکسن طیور در استان سمنان ۵۰ درصد واکسن طیور کشور در استان تولید می‌شود.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با کلنگ زنی احداث واحد تولید واکسن طیور در سمنان، تا چهار سال آینده به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار