قائدی در میان ستاره‌های جوان لیگ قهرمانان آسیا

سایت کنفدراسیون از مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال تهران به عنوانی یکی از ۸ ستاره جوانی نام برد که در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ خواهند درخشید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در فاصله کمتر از یک هفته مانده به آغاز دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به معرفی ۸ ستاره جوانی پرداخت که در این دوره خواهند درخشید. یکی از این ستاره‌ای جوان مهدی قائدی مهاجم بوشهری استقلال تهران است.

سایت AFC در این باره نوشت: با توجه به شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در روز دوشنبه، سایت AFC هشت ستاره جوان را انتخاب کرده است و در هفته‌ها و ماه‌های آینده عملکرد آن‌ها را زیر نظر داشته باشید.

قائدی در میان ستاره‌های جوان لیگ قهرمانان

از قهرمانان قاره‌ای گرفته تا گلزن‌های عالی و ستاره‌های عنوان دار که همه آن‌ها ۲۱ ساله یا کمتر هستند، از استعدادی که در بزرگترین رقابت باشگاهی آسیا به نمایش خواهند گذاشت، هیجان زده خواهید شد.

در این گزارش درباره مهدی قائدی آمده است: مهدی قائدی این فصل در استقلال در وضعیت عالی بوده است و این مهاجم، بهترین گلزن باشگاه خود است، در شرایطی که هدف آن‌ها کم کردن فاصله با رقیب دیرینه و صدرنشین لیگ ایران یعنی پرسپولیس است.

قائدی پس از بازگشت از تیم ملی امید کشورش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و در روزی که استقلال با عبور از الریان قطر، سهمیه حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، ۲ بار در دوحه گلزنی کرد.

قائدی در میان ستاره‌های جوان لیگ قهرمانان

برای قائدی در دیدارهای فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ فرصت بازی محدود بود، اما اوج گیری او در ماه‌های اخیر واقعاً مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این بازیکن ۲۱ ساله با شیخ دیاباته بازیکن تیم ملی مالی، زوج مرگباری را تشکیل داده اند.

قائدی جزو کوچکترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ خواهد بود، اما اگر فرم فعلی او ادامه یابد، ممکن است در بین بزرگترین ستارگان مرحله گروهی نیز حضور داشته باشد.

۷ بازیکن جوان دیگری که در این گزارش از آن‌ها نام برده شده عبارتند از:
فراس البریکان مهاجم ۱۹ ساله النصر عربستان سعودی
کیم جین یا مدافع ۲۱ ساله اف سی سئول
اکانیت پانیا هافبک ۲۰ ساله چیانگری یونایتد تایلند
عزیزجون گانیف هافبک ۲۱ ساله الشباب الاهلی امارات
ژو شنجی مدافع ۱۹ ساله شانگ‌های شنهوا چین
نیکولاس دی آگوستینو مهاجم ۱۹ ساله پرث گلوری استرالیا
یحیی نادر هافبک دفاعی ۲۱ ساله العین امارات


بیشتر بخوانید: 

الریان قطر صفر - استقلال ایران ۵/ صعود مقتدرانه آبی پوشان به مرحله گروهی

عملکرد خیره کننده مهاجمان استقلال در پلی آف‌های لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار