همزمان با ششمین روز از دهه فجر؛

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط بافق

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: با حضور استاندار عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط بافق اعم از کشاورزی منطقه گودگوار و مزارع تیلاپیا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  علی اکبر میدان شاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع واجد شرایط گازرسانی بافق خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات  بالغ بر ۶۰میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: این پروژه شامل اجرای ۱۴کیلومتر خط تغذیه ۶اینچ، اجرای ۳کیلومتر خط تغذیه ۴اینچ و نصب ایستگاه تی بی اس به ظرفیت ۵هزار مترمکعب بر ساعت است.

میدان شاهی با اشاره به  اینکه کارفرما و نظارت عمده واحد مهندسی  این پروژه،  شرکت گاز استان است تصریح کرد:  برای این پروژه   ۱۴۱میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

او گفت: محل اجرای این پروژه شهرستان یزد، بافق و اردکان است.

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد به اهم پروژه‌های این نهاد در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود:گازرسانی به ۲۰روستای شهرستان‌های مهریز و بهاباد، گازرسانی به ۱۸۶واحد صنعتی استان و فولاد یزد یک، گاز رسانی به سی ان جی بهاباد برخی از پروژه‌های آماده بهره برداری شرکت گاز استان است.

میدان شاهی تصریح کرد:گاز رسانی به فاز دو بخش خرانق و گاز رسانی به باقیمانده دهستان جلگه و فاز اول دهستان بنستان از پروژه‌های آماده کلنگ زنی شرکت گاز استان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.