پارلمان عراق: آمریکا باید فورا عراق را ترک کند

نایب رئیس پارلمان عراق با اعلام اینکه واشنگتن به دنبال توطئه در عراق است افزود آمریکا باید تحرکات عملی و جدی را برای خروج فوری نیروهایش از خاک عراق انجام دهد.

حسن کریم الکعبی، نایب رئیس پارلمان عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، حسن کریم الکعبی، نایب رئیس پارلمان عراق در واکنش به دخالت‌های سفارت آمریکا در بغداد اعلام کرد ایالات متحده به دنبال توطئه در عراق است.

پیش از این سفارت آمریکا در عراق در بیانیه‌ای از دولت عراق و نیرو‌های امنیتی این کشور خواست تا جلوی عناصر مسلح ناشناس را که در نجف با معترضان درگیر شدند را بگیرد.


بیشتر بخوانید: قیس خزعلی: آمریکا به دنبال ترور مقتدی صدر بود

گفت‌وگوی عبدالمهدی با فرمانده سنتکام درباره خروج نیرو‌های بیگانه از عراق


در بیانیه دفتر کعبی خطاب به آمریکا آمده است: «پیش‌تر به شما گفته بودیم که در امور داخلی عراق دخالت نکنید؛ چرا که مردم عراق به خوبی به حجم توطئه‌ها و نقشه‌های شما واقف است و می‌داند که شما به دنبال خیر و نیکی آن‌ها نیستید.»

نایب رئیس پارلمان عراق اعلام کرد: «آمریکا باید تحرکات عملی و جدی را برای خروج فوری نیروهایش از خاک عراق انجام دهد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عطا دهقانی
۲۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
دولت و ملت عراق به تعاقب مصوبه مجلس آن کشور اخراج نیروهای آمریکایی را در اولویت همه امور این کشور قرار دهند تا بعد از آن بتوانند کشورشان را بسازند در غیر اینصورت پشیمان خواهند شد و احتمال به شهادت رساندن افراد مهم زیادی در عراق توسط عمال آمریکایی خواهیم بود .
Iran (Islamic Republic of)
جامعه شناسی جنگ و نیروهای نظامی
۱۶:۲۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
چند راه حل:
1- اگر هر روز چند جسد امریکایی دست امریکا بمونه کم کم می فهمند که باید گورشان را گم کنند.
2- پارلمان عراق حکم بدهد که هر عراقی می تواند هر تعداد امریکایی که دلش بخواهدمی تواند بکشد چون انها در حکم تروریست اشغالگر هستند و مهندس مهدی را ترور کردند.
3- یکماه فرصت بدهد که عراق را ترک کنند در غیر این صورت پایگاههای انهارا با موشک شخم بزند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
آمريكا = مصيبت
اگه مام اخراجشون نكرده بوديم الان اينجام عين سوريه و عراق شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
ساعت۱و۲۰دقیقه بامداد ۱۳ دی ماه زمانیکه خنجر سمی در قلب ما عاشقان سردار سلیمانی ابو مهدی المهندس وهمرزمان شهید شان فرو رفت و چه سوزشی ک هیچ مرهمی التیام زخم ما نیست .آه و افسوس ابدی برای ما تا همیشه داغدار فرمانده مان حاج قاسم هستیم و او را مرد مردان زمانه میدانیم.سردار بی تکرار
آخرین اخبار