آرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

همسر شهید تهرانی مقدم گفت :شهدا ریشه های ما هستند و بخاطر وجود همین ریشه ها است که برغم همه توطئه های دشمنان، ایران امروز مقاوم و پایدار ایستاده است.

آرامش، آسایش و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،همسر شهید تهرانی مقدم در همایش از انقلاب تا ظهور به میزبانی زنجان گفت: اگر امروز با قدرت و صلابت در منطقه حرف اول را می زنیم مدیون رشادت‌ها و ازخود گذشتگی‌های شهدا هستیم.

 حیدری با بیان خاطراتی از شهید تهرانی مقدم گفت:این شهدا والامقام تمام عمر خود را وقف کشور و انقلاب کرد و شهادتش راهی شد برای پیشرفت بیش از پیش صنعت موشکی کشور.

همسر شهید تهرانی مقدم افزود:اگر امروز دشمنان با اسم ایران لرزه بر تنشان می‌افتد بواسطه سربازان ولایت است که در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب همواره در صحنه هستند.

او گفت: شهدا ریشه‌های ما هستند و بخاطر وجود همین ریشه‌ها است که برغم همه توطئه‌های دشمنان، ایران امروز مقاوم و پایدار ایستاده است.

در همایش از انقلاب تا ظهور از ۶ فیلم نامه نویس برتر مسابقه قلم سبز تجلیل شد.

شهید «حسن طهرانی مقدم» به عنوان پدر موشکی جمهوری اسلامی ایران، بیشترین نقش را در توسعه صنعت موشکی جمهوری اسلامی ایران داشته است؛ موشک‌هایی که امروز با برد ۲ هزار کیلومتری، خواب راحت را بر چشمان دشمنان جمهوری اسلامی ایران حرام کرده‌اند.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.