افتتاح فروشگاه مشارکتی شهرداری و شرکت فروشگاه‌های رفاه در ایلام

فروشگاه مشارکتی شهرداری و شرکت فروشگاه‌های رفاه در ایلام افتتاح گردید.

افتتاح فروشگاه مشارکتی شهرداری و شرکت فروشگاه‌های رفاه در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صادقیان شهردار ایلام در مراسم افتتاح این فروشگاه گفت:کسب درآمد پایدار برای شهرداری، ارتقا خدمات رفاهی به کارکنان و اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف ایجاد این فروشگاه مشارکتی است.

او افزود:از اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مجموعه مدیریتی فروشگاه رفاه غرب کشور و استان ایلام و مدیران ذیربط شهرداری در خصوص راه اندازی این فروشگاه قدردانی می‌کنم.

صادقیان اضافه کرد:پاکبانان شریف شهرداری که در شب‌های سرد زمستان و روز‌های گرم تابستان خالصانه به شهروندان خدمت می‌کنند، شایسته بهترین‌ها هستند و یکی از اهداف ما ارتقای سطح رفاهی این عزیزان است.

او ادامه داد:در صدد هستیم با مشارکت فروشگاه رفاه نسبت به ایجاد بزرگترین هایپر غرب کشور در میدان ارغوان اقدام نماییم که این مهم علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان جویای کار باعث هدایت ترافیک هسته مرکزی به این نقطه خواهد شد.

امیری مدیر فروشگاه‌های رفاه غرب کشور نیز در این افتتاحیه گفت: طی دو سال گذشته که به استان سفر‌هایی داشتیم تغییرات مثبت در شهر ایلام کاملا مشهود بوده و زحمات شهردار ایلام و اعضای محترم شورای اسلامی شهر شایسته تقدیر است و راه اندازی این مجموعه نیز با نظر بلند این عزیزان در جهت خدمت به شهروندان ایلامی صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است این فروشگاه در یکی از املاک شهرداری در خیابان خرمشهر ایجاد شده و آماده خدمت به تمام شهروندان عزیز می‌باشد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.