رییس بنیاد مستضعفان:

منافع املاک بنیاد را برای مردم می‌خواهیم

رییس بنیاد مستضعفان گفت: ما منافع املاک بنیاد را برای مردم می‌خواهیم و باید به مردم خدمت کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فتاح  رییس بنیاد مستضعفان گفت: مهمترین موضوع بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی موضوع املاک است و باید از ظرفیت این املاک برای توسعه استان استفاده شود.

او با اشاره به نخستین سفر خود به خراسان جنوبی،افزود: وقتی وزیر شدم،نخستین سفر استانی ما به خراسان جنوبی  و نخستین تصمیمی که گرفتم در بیرجند بود.

فتاح  ادامه داد: به سد اسدیه رفته بودم و در مسیر به روستایی رفتم که سه هزار نفر در منطقه به دلیل قادر نبودن پرداخت  حق انشعاب،از نعمت برق محروم بودند که تصمیم گرفتم به طور رایگان به همه آن‌ها انشعاب برق داده شود.

  رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: چندین بار از مقام معظم رهبری شنیدم که سفارش برخی نقاط استان را به بنده داشتند.

او گفت: بنیاد مستضعفان منشاء خدماتی در گذشته بوده و ما می‌خواهیم این خدمات‌رسانی بیشتر از قبل باشد که این نیازمند همکاری همه مدیران استان است.

فتاح افزود: تولید، اشتغال و درآمد مردم باید به جایگاه واقعی خود برسد و ما هم در بنیاد مستضعفان در حد توان خود در بخش محرومیت‌زدایی اقداماتی را انجام داده‌ایم.

رییس بنیاد مستضعفان پنجشنبه در ششمین روز دهه فجر برای دیدار با مسوولان استان و بررسی سند توسعه میان مدت شهرستان درمیان به خراسان جنوبی سفر کرد.

قرار است طی تفاهم‌نامه‌ای بنیاد مستضعفان به عنوان دستگاه معین محرومیت‌زدایی در شهرستان مرزی درمیان فعالیت کند.

پیش از این و همزمان با سفر معاون اول رییس جمهوری به استان و برگزاری همایش ملی روز روستا و عشایر در ۱۵ مهر امسال، برای شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان و بخش درح سربیشه تفاهم‌نامه‌های محرومیت‌زدایی امضا و سند توسعه این مناطق تدوین شد.

در قالب این تفاهم‌نامه‌ها که با پیگیری مدیریت عالی استان منعقد شد، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای محرومیت‌زدایی در نهبندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) برای محرومیت‌زدایی بخش مرزی درح و قرارگاه سازندگی بسیج در زیرکوه دستگاه‌های معین هستند.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار