بخشدار ماهیدشت گفت: ۶۸ واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل فروردین ماه با پرداخت هر واحد ۷۰ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض  مقاوم سازی شدند.

 سیل بخشدار ماهیدشت  در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در ایام الله دهه فجر ۱۱۴ پروژه عمرانی اقتصادی کشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اجرای طرح هادی در ۱۶ روستا گفت: آسفالت راه  ۶ روستا به طول ده کیلومتر  در دو فاز با  هزینه ۵ میلیارد تومانی  و اجرای طرح هادی در ۱۶ روستا  شامل آسفالت  جدول گذاری  سنگ فرش با اعتبار  یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  انجام شده است.

حیدریان گفت: در این ایام مبارک نیز واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل فروردین ماه  با پرداخت هر واحد ۷۰ میلیون تومان تسهیلات بلا عوض  مقاوم سازی شدند که تعداد آن‌ها ۶۸ دواحد است.

او به گازرسانی روستا‌ها اشاره کرد و گفت: ۲۰ روستا در دو مرحله گازرسانی شدند  و هم چنین برق رسانی به یک روستا با هزینه ۸۰ میلیون تومانی نیز انجام شده است.

به گفته بخشدار ماهیدشت  افتتاح سیستم ابیاری  تحت فشار در ۲۰ هکتار افتتاح طرح گلخانه   باغ روسیمی  با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  نیز از دیگر پروزه‌های بهره بردرای شده است که این باغ روسیمی برای  ۱۱ نفر اشتغالزایی داشته است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.