بیانیه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین؛

معامله قرن، به رسمیت شناختن اِشغال فلسطین است

گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت پروژه پوچ معامله قرن ترامپ اعلام کرد که این طرح هیچگاه به مرحله اجرا درنخواهد آمد.

معامله قرن به رسمیت شناختن اِشغال فلسطین استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین طی بیانیه ای با محکوم کردن طرح موسوم به معامله قرن بر تداوم مبارزه و مقاومت در برابر تجاوز و زیاده خواهی های رژیم اشغالگر قدس تأکید کرد.

متن بیانیه گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و فلسطین به شرح ذیل است:

گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی طرح جدید آمریکا موسوم به معامله قرن در خصوص بحران دیرپای فلسطین را تعمیق اشغالگری و به رسمیت شناختن اشغال و غصب هفتاد ساله سرزمین فلسطین توسط صهیونیسم جهانی می‌داند و آ‌ن را شدیداً محکوم می کند.

بیش از هفتاد سال است سرزمین فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین جهان با حمایت دولت‌های استعمارگر غربی به ویژه دولت انگلیس و آمریکا در قلب سرزمین‌های اسلامی توسط عده‌ای صهیونیست غصب و اشغال شده است. طی این مدت رژیم صهیونیستی مرتکب هزاران جنایت، کشتار دسته جمعی و نقض حقوق بشر با حمایت غرب شده و خون هزاران فلسطینی و مسلمان در راه آزادی این سرزمین به ناحق غصب شده، به زمین ریخته شده است. این فداکاری‌ها و ایثارگری ها چیزی نیست که بر سر آن بتوان معامله کرد.

گروه دوستی پارلمانی ایران - فلسطین در مجلس شورای اسلامی تاکید می‌نماید این طرح هیچگاه عملی نخواهد شد و امت اسلامی رژیم صهیونیستی را به عنوان دولتی قانونی و مستقر به رسمیت نخواهد شناخت؛ بلکه آ‌ن را رژیمی جنایتکار می‌داند و همچون گذشته تنها راه مقابله با خوی تجاوز و زیاده‌خواهی این رژیم اشغالگر را در مبارزه و مقاومت خواهد دید.

همانگونه که جوانان مومن مقاومت اسلامی در لبنان نشان دادند این رژیم پوشالی و رفتنی است. از این پس نیز جوانان مؤمن و مسلمان امت اسلامی دیگر نظاره‌گر اقدامات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی نخواهند بود و با عنایت خداوند متعال این نسل جوان شاهد آزادی فلسطین از یوغ صهیونیسم جهانی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار