بسته اخبار حوادث امروز ۱۸ بهمن ماه ۹۸؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری / دستگیری ۲۲ سارق در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث جمعه ۱۸ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری مجرمان در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح  ارتقاء امنیت اجتماعی در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز ساری به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح که در حوزه کلانتری ۱۵ ساری به اجرا درآمد ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۵ متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شدند.

سرهنگ صفرپور گفت: در اجرای این طرح در مجموع ۸ تن چوب الات جنگلی قاچاق، یک کیلو گرم مواد مخدر، ۲ خودرو، ۲ موتور سیکلت سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه و مقادیر قابل توجهی از اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی ساری ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس از توقیف ۱۷ دستگاه خودرو و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد.

دستگیری ۲۲ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل اکیپ‌های اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی و ۲ سارق منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ داداش تبار از دستگیری ۵ معتاد متجاهر در اجرای این طرح خبرداد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمانی به مراکز درمانی و ترک اعتیاد شهرستان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندورود از اجرای طرح بازدید از واحد‌های صنفی این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در این راستا ۶ واحد صنفی پلمپ شد و به ۱۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ داده شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار