نائب قهرمانی هندبالیست‌های کازرونی در لیگ برتر هندبال بانوان

شهید شاملی کازرون با پیروزی مقابل تاسیسات دریایی، عنوان دوم خود را قطعی کرد.

عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در هفته نهم و پایانی مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، صبح امروز تیم شهید شاملی کازرون با نتیجه ۳۰-۱۹ میهمان رده دومی خود تاسیسات دریایی تهران را مغلوب کرد و با صعود به مکان دوم، لیگ برتر امسال را با کسب عنوان نائب قهرمانی به پایان رساند.

او افزود: شهید شاملی کازرون در نیمه نخست ۱۷-۷ تاسیسات دریایی تهران را شکست داد و در ادامه روند مناسب خود، اجازه خودنمایی به حریف تهرانی در نیمه دوم را نداد تا در پایان نماینده فارس پیروز میدان لقب بگیرد.

منیر صادقی و لیلا منصوری قضاوت حساس دیدار تیم‌های شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران را برعهده داشتند. نماینده فارس یک بازی عقب افتاده با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پیش رو دارد، اما نتیجه این بازی تاثیری در جایگاهش در جدول رده بندی نخواهد داشت.

پانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های إشتادسازه مشهد، شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و هواپیمایی کیش ایر برگزار شد و در پایان إشتادسازه مشهد به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.