فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:شهادت سردار سلیمانی یک انقلابی دیگر در کشور ایجاد کرد و باعث شد مردم ایران یک بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام و شهدا تجدید بیعت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیشب در مراسم ۴۰ شهید روستای نیسیان و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طباطبایی نسب در مسجد روستای نیسان اردستان گفت: شهادت سردار سلیمانی یک انقلابی دیگر در کشور ایجاد کرد و باعث شد مردم ایران یک بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا تجدید بیعت کنند.

سردار سرتیپ حسین اشتری افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی تمام عمر خود را در راه مجاهدت نثار کرد و شهادت ایشان باعث عزت مسلمانان و همه آزادگان جهان شد.

او با بیان اینکه شهید سلیمانی در سال‌هایی که استکبار جهانی به سرکردگی امریکا داعش را تشکیل دادند و جنایت کردند باعث سرنگونی حاکمیت داعش در کشور‌های اسلامی منطقه شد گفت: نه تنها ملت ایران بلکه مردم اکثر کشور‌های دنیا قدردان و داغدار این سردار بزرگ هستند.

فرمانده نیروی انتظامی ولایت مداری، اخلاص و شجاعت را رمز پیروزی سردار شهید سلیمانی دانست و گفت: همه شهدا مهم‌ترین موضوعی را که در وصیت خود داشتند ولایت مداری بوده است.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر مردم و مسئولان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند بسیاری از مشکلات اساسی کشور برطرف خواهد شد گفت: قطعا حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیرگذار خواهد بود و مشت محکمی به دهان یاوره گویان باشد.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مجلس گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات اسفند و انتخاب یک گزینه انقلابی می‌تواند کشور و انقلاب را بیمه کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در هیچ زمان آمریکایی‌ها نسبت به زمان حال شکننده‌تر از این زمان نبوده است گفت: امروز آن اقتدار و بزرگی آمریکا زیر سوال رفته و در آینده نزدیک شاهد فروپاشی دولت آمریکا خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.