مسؤولان دچار روش‌های لیبرالی و اشرافیت نشوند

امام جمعه ساری گفت: کارگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی داشته باشند و به شیوه‌ها لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام و المسلمین لائینی امام جمعه ساری در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی خود را یک انقلابی می‌داند، گفت: کارگزاران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی روحیه انقلابی داشته باشند و جهادی باشند و به شیوه‌ها و متد‌های لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند.

اوبا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی استمرار نهضت فاطمی است و باید این انقلاب را حفظ کنیم، افزود: روحیه انقلابی و این خروش انقلابی بالنده، زنده و پویا است و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

حجت الاسلام و المسلمین لائینی با اشاره به اینکه پیشرفت انقلاب ما در روحیه انقلابی است و باید به روحیه استشهادی و جهادی توجه‌کنیم، گفت: زمانی که از روحیه انقلابی و جهادی فاصله گرفتیم موفق نبودیم.

امام جمعه ساری افزود: ایران اسلامی جزء معدود کشور‌هایی است که به دانش هوا و فضا دست یافته است و این موفقیت نشان از روحیه انقلابی و جهادی دارد و هر کسی کشور خود را دوست دارد باید روحیه جوش و خروش انقلابی خود را حفظ کند.

باید نمایندگانی کارآمد و انقلابی انتخاب کنیم

حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه ساری با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو روز ۲۲ بهمن و ۲ اسفند را دو آزمون بزرگ ملت ایران عنوان کردند و امیدوارم در این دو آزمون مردم ما برگ زرینی دیگری را بر کتاب ارزشمند افتخارات برجستگی کشور بیفزایند. گفت: نمایندگانی که انتخاب می‌کنیم باید روحیه انقلابی داشته باشند و کارامد باشند و شعار‌های انقلاب را حفط کنند.

او افزود: انقلاب بازنشستگی و خستگی ندارد، انسان‌ها بازنشسته و خسته می‌شوند، اما از فعالیت‌های انقلاب خود خسته نمی‌شوند و جلوه آن را در اربعین شاهد هستیم که پیر و جوان از همه اقشار به عشق به میدان می‌آیند.

امام جمعه ساری گفت: کار‌هایی که دشمن می‌کند به نفع نظام است و این جوش و خروش را داغ‌تر می‌کند و معامله قرن جوش و خروش انقلابی و روحیه انقلابی مردم را تشدید می‌کند و فتنه‌سازی دشمن به ضرر دشمن تمام شده است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.