حجت‌الاسلام مختاری:

برای حفظ آرمان‌های انقلاب به میدان می‎‌آییم

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ملت ایران برای رضای خدا و حفظ آرمان انقلاب به میدان می‌آیند و باری دیگر حماسه خواهند آفرید.

برای حفظ آرمان‌های انقلاب به میدان می‎‌آییم

حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند، با یادآوری اینکه دشمن به هر روش ناجوانمردانه متوسل شده تا ارتباط مردم با ولایت فقیه را قطع کند، گفت: دشمن منتظر است که مردم در راهپیمایی شرکت نکنند.

او افزود: اما ملت ایران برای رضای خدا و حفظ آرمان انقلاب به میدان می‌آیند و باری دیگر حماسه خواهند آفرید.

حجت‌الاسلام مختاری بیان کرد: انقلاب اسلامی موجب کوتاه‌شدن دست مستبدان داخلی و خارجی شد و حفظ ۴۱ ساله این انقلاب از معجزاتی است که خداوند توسط ملت ایران محقق کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی و حفظ کردن آن از پیچ‌وخم‌های سخت، کار بسیار مهمی بود، اظهار کرد: کار‌های اصلی مانده، چون باید خودسازی و جامعه‌سازی کرده و به سمت تمدن اسلامی حرکت کنیم.

هنوز قدم‌های اصلی را برنداشته‌ایم

او با تأکید بر اینکه پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت ما و ملت‌های منطقه داشته، تصریح کرد: ما هنوز قدم‌های اصلی را برنداشته‌ایم، اما تا همین‌جا انقلاب برکات زیادی داشته و موجب بازیابی و احیای هویت اسلامی ملت ایران و مسلمانان دنیا شده است.

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: انقلاب اسلامی عزت، شرافت، انسانیت و کرامت ملت ایران را احیا کرد و نتیجه آن این شد که جوان مسلمان ایرانی غیور یک حاج قاسم سلیمانی و سردار جهانی شد و امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی محور مقامت و ایستادگی در مقابل ظلم و کودک‌کشی شده است.

او تصریح کرد: پیشرفت‌های ایران قبل از انقلاب اسلامی با بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست، زیرا قبل از انقلاب ۹۰ درصد مردم ایران از امکانات لازم و سطحی زندگی محروم بودند، اما به برکت انقلاب اسلامی از امکانات مختلف بهره‌مند شدند.

گام‌های بعدی انقلاب را با قدرت برمی‌داریم

حجت الاسلام مختاری با تأکید بر اینکه در مسیر انقلاب اسلامی بسیار هزینه کرده و نباید بگذاریم خون شهدا ضایع شود، گفت: باید گام‌های بعدی انقلاب را نیز با قدرت برداریم، بنابراین ما با امام راحل، شهدا و رهبر انقلاب اسلامی پیمان می‌بندیم با جان و مال و آبروی خود از میراث گرانبهای نظام اسلامی دفاع و تا انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) مسیر شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه موقت بیرجند با یادآوری اینکه دشمن به هر روش ناجوانمردانه متوسل شده تا ارتباط مردم با ولایت فقیه را قطع کند، افزود: دشمن منتظر است که مردم در راهپیمایی شرکت نکنند، اما ملت ایران برای رضای خدا و حفظ آرمان انقلاب به میدان می‌آیند و باری دیگر حماسه خواهند آفرید.

اعلام عدم حضور در انتخابات راه حل درستی نیست

او با اشاره به اینکه نرخ شرکت مردم ما در انتخابات‌های مختلف همواره بالای ۶۰ درصد است، بیان کرد: اینکه بعضی مردم به‌دلیل بعضی از گلایه‌ها بگویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم راه حل درستی نیست، چون ما هم ممکن است به بعضی از عملکرد‌های مسؤولان نقد داشته باشیم، اما برای مایوس کردن دشمن باید در انتخابات شرکت کنیم.

حجت السلام مختاری خطاب به مردم در خصوص انتخاب مسؤولان، تصریح کرد: باید فردی را برای مجلس انتخاب کنید که انقلابی، متخصص، متعهد به دین، استکبارستیز، شجاع، مردمی، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد تا بتواند ما را به سوی تمدن اسلامی ببرد.

در انتخاب اصلح همه‌چیز را به شورای نگهبان واگذار نکنیم

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، عنوان کرد: شورای نگهبان محدودیت قانونی داشته و تنها کف صلاحیت را در نظر می‌گیرد و کسانی هستند که با زیرکی و زرنگی خود را نشان نداده و وقتی در مسند قرار می‌گیرند خود را نشان می‌دهند و نباید همه چیز را به شورا نگهبان واگذار کرد.

او  با تاکید بر اینکه باید بحث جناح و اختلاف سلیقه را از برخی نااهلانی که با انقلابی‌گری به صحنه می‌آیند، اما بعد در پشت صحنه کارغیرانقلابی می‌کنند، جدا کنیم، ادامه داد: برخی به ظاهر جناح سیاسی هستند، اما در باطن به‌دنبال براندازی نرم، تجدیدنظر و خنثی‌کردن تلاش‌های انقلابی هستند و اعتمادشان به دشمن بیشتر از توانایی‌های داخلی است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.