نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ؛

حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان است

امام جمعه ایلام گفت: حضور پر شور و مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات با انتخاب افراد شایسته خط بطلانی بر توطئه دشمنان است.

حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر توطئه دشمنان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمن دارد تبلیغ می‌کند و می‌گوید انتخابات مهندسی می‌شود، اما این یک تبلیغ برای دلسرد کردن مردم است.

او تاکید کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری نمایندگان باید افرادی مومن، کارآمد، متعهد، طرفدار عدالت باشند و کسانی که بصیر هستند و قدرت نه گفتن به وسوسه استکبار را دارد باید انتخاب شوند.

خطیب جمعه ایلام گفت: مردم در انتخابات دوم اسفندماه با حضور پرشور در انتخابات و همچنین راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار از مردم خواست: با مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنان مدافع انقلاب و نظام باشند.

او افزود: دهه فجر مظهر اراده ملی و انقلاب دینی است. هیچ مسلمانی نمی‌تواند ادعا کند خود را مدیون امام خمینی (ره) نمی‌داند.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: دهه فجر نماد رهایی از ذلت و آزادی از حکومت ظالمان رژیم پهلوی بود. امام آمد و آزادی و استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و با شهادت زیادی از جوان این انقلاب پیروز شد.

خطیب جمعه ایلام گفت: ما می‌خواهیم این انقلاب را به جهان صادر کنیم و این اقدام هزینه دارد که با صبر و استقامت محقق می‌شود.

او اضافه کرد: تقوا بهترین توشه برای سفر آخرت است و افراد باید ذخیره‌ای برای قیامت خود داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار از استاندار و مدیران کل که در میز خدمت حضور داشتند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند تشکر کرد و گفت: امیدوارم که این میز خدمت و رسیدگی به امورات مردم تداوم داشته باشد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.