نماز جمعه مهاباد؛

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار و اتحاد

امام جمعه مهاباد: در خطبه‌های نماز جمعه برحضور پرشور و بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله بیست ودوم بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه بر اثبات وفاداری و پایبندی مردم به نظام و انقلاب تاکید کرد و گفت: جشن انقلاب امسال هم عرصه حضور پرشور مردم و ایستادگی برآرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

ماموستا عبدالسلام امامی همچنین با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم گفت: انتخاب هوشمندانه و اصلح ضامن اعتلا و بالندگی جامعه و مجلسی قوی است.

او به نامزد‌ها هم توصیه کرد اخلاق انتخاباتی را سرلوحه تبلیغات خود قرار دهند.

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از تلاش نیرو‌های انتظامی مهاباد در کشف و ضبط مواد مخدر، خانواده قوی و تربیت اسلامی را از جمله مهمترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه گرایش به مواد مخدر دانست.

امام جمعه مهاباد شیوع بیماری کرونا در کشور‌های مختلف دنیا را نتیجه بی‌توجهی به ذبح اسلامی و گوشت‌های حرام و حلال دانست و گفت: در قرآن کریم به طور مشخص گوشت مار، خفاش و سگ، حرام اعلام شده و امروز شیوع این ویروس خطرناک صحه بر، کامل بودن دین اسلام گذاشت.

ماموستا امامی همچنین با گرامیداشت یاد شهدای بمباران ۲۳ بهمن مهاباد بر زنده نگه داشتن نام و راه این عزایزان تاکید کرد و نصب یادمان یا نامگذاری خیابانی به نام این شهدا را خواستار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهاباد سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه بود.

حجت الاسلام آقامحمدی از بهره برداری ۵۰ طرح مختلف دهه فجر با اعتبار ششصد میلیون تومان در مهاباد خبرداد و از مشارکت و استقبال بی نظیر مردم در جشن‌های چهل و یکمین بهار انقلاب قدردانی کرد.

او شهر مهاباد را شهر فرهنگ، ادب و موسیقی دانست و گفت: مردم بصیر و انقلابی مهاباد در همه برهه‌ها پای بندی خود را به نظام و انقلاب اثبات کرده اند و اینبار هم با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.